N?r jag ser mig sj?lv bli ?ldre i den h?r ligan ?r fr?gan jag st?ller mig sj?lv: 'Hur kan jag bli en mer effektiv idrottsman?' Jag m?ste Nike Air Max 90 Womens Pink prestera p? elitniv? som jag vet att jag har n?tt, men utan att sl?sa bort ?verskott av energi, " s?ger George. "I slutet av f?rra s?songen visste jag att jag var tvungen att b?ttre kontrollera min andning medan jag spelar, s? jag l?gger till undervattenspromenader i min offs?songtr?ning." Skonens hastighet var tvungen att matcha den i det Nike Air Max 90 Damen moderna spelet, tillsammans med den snabbare v?xeln hans lagkamrater fr?n Oklahoma City Thunder. Hardmans strategi: Avl?gsna ?verskottet och l?mna bara de kritiska funktionerna i PG3 som f?rst?rkte George's spel. Para ner on?digt material (t.ex. Adidas ZX 700 Mujer extra TPU), integrera tungan i kragen, anv?nda ett mjukare, l?ttare skum i mellansulan (George s?ger att han f?r mer respons fr?n framfoten Zoom Bag, ett resultat av Zooms f?rm?ga att komprimera i t?ndaren skum) och anv?ndning av n?t i den ?vre resulterade Nike Air Max 270 Donnei att man tappade n?stan en uns fr?n PG 2,5. ”Minska vikten passar hans spelstil. Han kommer att st?lla in och poppa fr?n tre framf?tter, och han g?r en hel del klippning och snitt fr?n sina f?tter, b?de offensivt och defensivt, s?ger Hardman. "Det mjuka mellansulskummet och den framfota zoomv?skan hj?lper honom att skapa mer hastighet.Nike Air Max 270 Womens " "Tony och jag har kommit till den punkt d?r han vet vad som fungerar f?r mig," s?ger George. "Genom hela linjen fick jag mer r?st eftersom han h?ll mig i slingan, och ocks? f?r att han h?ll mig bekv?m d?r jag kan prata om hela designprocessen."Adidas Superstar Mujer Georges uppg?ng till ligans elit har inte lett till att han kommer p? villkor fr?n sina r?tter. B?de PG1 och PG2 tog in smaknoder f?r George's k?rlek till videospel. PG3 belyser sin hemstad Palmdale med en -inspirerad f?rgv?g, h?mtad fr?n platsen f?r omr?dets forskningscenter. Bilden av m?nutforskning framkallar en av George's favoritcitat som visas Nike Air Max 95 Femme p? skonh?len: Ber?tta inte himlen ?r gr?nsen n?r det finns fotavtryck p? m?nen. Dessa personliga anslutningar springer djupt in i skoens. Inuti det cirkul?ra dragm?nstret finns nummer som sp?rar George: s f?rflutna, till exempel hans f?delsedag, Nike Air Max 270 Damesde olika numren han har slitit under sin karri?r och hans antal tatueringar. Inf?randet av detaljer med allvarlig betydelse ?r glasyren ovanp? Hardmans t?ta band med George, en k?nnedom som bara blir allt starkare. Inkluderat ?r ?r av insikt Adidas Ultra Boost Dámské i skodonets funktioner som g?r att George kan g?ra sitt b?sta, natt efter natt, genom nio s?songer av spel medan han fortfarande st?ller in honom f?r att utvecklas. "Jag har alltid t?nkt att det fanns en annan niv? f?r mig," s?ger George. ”Jag har alltid dr?mt om att spela i, men det var jag inte n?jd med. Jag s?g alltid st?rre planer. Jag vill bli Adidas NMD Mujer en m?stare. Det ?r vad min dr?m ?r. Jag trodde alltid att det fanns ett h?gre utrymme f?r mig. ”Att l?gga till valfri bredd i Air Force 1 och efter lanseringen av Women's Air Force 1 Shadow, en ny serie perspektiv p? silhuetten ?terspeglar Nike Air Max 2017 Mujer de m?nga samh?llena - fr?n basket aficionados till Swoosh fanatiker - som har omfamnat skon sedan dess debut 1982