Terwijl ik mezelf ouder zie worden in deze competitie, is de vraag die ik mezelf stel: "Hoe kan ik een effici?ntere atleet worden?" Ik moet presteren op het topniveau waarvan ik weet dat ik het heb bereikt, maar zonder overtollige energie te verspillen, " zegt George. "Aan het einde van vorig seizoen wist ik dat ik mijn ademhaling beter moest regelen terwijl ik speelde, dus ik voegde Adidas Ultra Boost Damen onderwaterwandelingen toe aan mijn training buiten Nike Air Max 270 Femme het seizoen." De snelheid van de schoen moest Nike Air Huarache Mujer overeenkomen met die van het hedendaagse spel, samen met de snellere versnelling van zijn Oklahoma City Thunder-teamgenoten. Hardman's strategie: verwijder het overtollige en laat alleen de kritieke functies achter in de PG3 die het spel van George hebben gestimuleerd. Onnodig materiaal inkrimpen (zoals extra TPU), de tong in de kraag integreren, een zachter, lichter schuim in de tussenzool gebruiken (George zegt dat hij meer reactie krijgt van de voorvoetzoomzak, een gevolg van het vermogen van Zoom om in de aansteker te comprimeren schuim) en het gebruik van gaas in het bovendeel resulteerde in het afstoten van bijna een ounce van de PG 2.5. “Het verminderen van het gewicht past bij zijn speelstijl. Hij zal vanaf drie van zijn voorvoet Nike Air Max 90 Femme gaan zitten en knallen, en hij knipt en hakt Nike Air Max 90 Dames Roze veel uit de ballen van zijn voeten, zowel aanvallend als verdedigend ', zegt Hardman. "Dat zachtere tussenzoolschuim en de voorvoet Zoom Bag helpen hem om meer snelheid te genereren." "Tony en ik zijn zover gekomen dat hij weet wat voor mij werkt," zegt George. "Over de hele linie werd ik vocaler omdat hij me op de hoogte hield, en ook omdat hij me comfortabel heeft gehouden tot waar ik over het hele ontwerpproces kan praten." De opkomst van George tot de elite van de competitie heeft hem niet op een dwaalspoor gebracht. Zowel de PG1 als de PG2 brachten smaakknooppunten van George's liefde voor videogamen binnen. De PG3 benadrukt zijn geboortestad Palmdale met een ge?nspireerde colorway, afkomstig van de site van het onderzoekscentrum van het gebied. Het beeld van maanverkenning roept Nike Air Max 90 Damen een van George's favoriete citaten op die op de Nike Air Max 90 Womens Pink hiel van de schoen verschijnen: vertel me niet dat de hemel de limiet is als er voetafdrukken op de maan zijn. Die persoonlijke connecties zitten diep in de schoenen. Binnen het cirkelvormige tractiepatroon bevinden zich nummers die het verleden van George volgen, zoals zijn verjaardag, de verschillende nummers die hij tijdens zijn carrière heeft gedragen en zijn aantal tatoeages. Het opnemen van details met een serieuze betekenis is de kers op de hechte band van Hardman met George, een bekendheid die alleen maar sterker wordt. seizoenen van spelen terwijl hij nog steeds klaar staat om te evolueren. "Ik heb altijd gedacht dat er een ander niveau voor mij was", zegt George. "Ik heb er altijd van gedroomd om in de te spelen, maar daar was ik Adidas Ultra Boost Femme niet tevreden mee. Ik had altijd grotere Adidas Ultra Boost Damen plannen voor ogen. Ik wil kampioen worden. Dat is Adidas ZX 750 Mujer mijn droom. Ik heb altijd geloofd dat er meer ruimte voor me was. ”Als aanvulling op de ruime keuze in Air Force 1, en na de lancering van de Air Force 1 Shadow voor dames, reflecteert een nieuwe reeks perspectieven op het silhouet de vele gemeenschappen - van basketbal liefhebbers van Swoosh-fanaten - die de schoen sinds het debuut in 1982 hebben omarmd.