Bekijk ons ??podcastcentrum voor volledige Nike Air Max 270 Damen afleveringen van alle gratis podcasts van The Motley Fool. Een volledig transcript volgt de video. Wanneer investerende genie?n David en Nike Air Max 90 Mujer Tom Gardner een voorraadtip hebben, kan het lonen om te luisteren. Motley Fool Stock Advisor, de nieuwsbrief die ze al meer dan tien jaar hebben gelanceerd, heeft de markt immers verviervoudigd. van hen! Dat klopt - ze denken dat deze 10 aandelen nog beter zijn. Is deze lijst Nike Air Max Thea Femme met 10 investeringsmogelijkheden Nike Air Max TN Damen interessant voor u? Het andere bedrijf waar we het vandaag over willen hebben is Nike. Een paar nieuwsitems over hen. Nike Air Force 1 Femme Een van de interessantere is dat ze een abonnementsservice voor kinderschoenen lanceren. Dan, wat zijn de details daar?
Dit is echt een interessant idee. Als ze kinderschoenen zeggen, bedoelen ze kleine kinderen, tot ongeveer 10 jaar oud. En ze verkopen dit omdat het idee is om stress Nike Air Presto Mujer van ouders weg te nemen. Ik ontdekte eigenlijk Nike Air Max 270 Damen dat de sneaker-stress iets later gebeurt, wanneer de sneaker die je draagt ??cool is. Ik Nike Internationalist Womens heb 100 keer gevochten met mijn zoon: "Ik koop geen sneakers van $ 200 totdat je voeten niet meer groeien." Hij is daar eigenlijk van weggegaan. Maar hij is zich zeer bewust van wat andere kinderen dragen, of wat de coole kinder sneaker is. We hebben een strategie opgesteld. Ik laat hem om cadeaubonnen Nike Air Max 1 Femme vragen voor zijn verjaardag. Maar zelfs dan laat ik Nike Internationalist Womens hem geen $ 200 uitgeven. Het is te veel.
Maar dit is een abonnementsprogramma. Nike Air Max 270 Femme U kunt deelnemen voor $ 20 per maand, $ 30 per maand, $ 50 per maand. En uw kind kan letterlijk drie keer per jaar een nieuw paar sneakers krijgen, een nieuw paar sneakers vier of 12. Ik weet niet welk kind 12 nieuwe nodig heeft - kleine kinderen verzamelen geen sneakers.Nike Air Max Classic BW Womens Er is geen waarde in die kleine maten. Nike Air Max 720 FemmeSneakers zijn dramatisch goedkoper voor kleine kinderen. Zelfs de trendy, wanneer ze acht, negen, 10 worden, is er een enorme prijsonderbreking voor de meest trendy sneakers. Ouders zouden hiermee, afhankelijk van wat ze kiezen, geld besparen of zelfs break-even spelen. Het moeilijkste deel, en wat Nike eraan probeert te onttrekken, is maatvoering.