Ik krijg een vreemd gevoel van comfort als ik midden in de bergen ben of Nike Air Max Sequent 2 Damen op een afgelegen pad. Ik vind het heerlijk om in het midden van nergens te zijn, weg van het dagelijks leven en volledig ge?soleerd, het is bevrijdend en vernederend. Er is een speciaal gevoel van rust dat ik alleen kan vinden als ik me midden in de bergen nestel, met meer bergen om me heen, en alleen het zachte geluid van de wind om me gezelschap te houden.
Nog specialer is het deel van mijn brein dat ik kan aanboren wanneer ik op de ruwe aarde mag rennen, wortels ontwijkend en op rotsen stappend. Ik moet nog vele mijlen lang nadenken over elke stap, één voor één. Hoe sneller ik wil gaan, hoe minder ruimte er is voor iets anders in mijn hoofd, er is alleen ruimte voor de aarde. Ik ben vaak gevallen. Ik beoordeel de situatie en ga dan door, met het vertrouwen dat als het weer gebeurt, de aarde er is om me te vangen. Elke keer als Nike Air Max 90 Herren ik klaar ben met het aanpakken van een technische sectie, krijg ik een enorm gevoel van dankbaarheid. Dankbaarheid voor de schoonheid om me heen, voor de rotsen die me ondersteunen (en me op mijn tenen houden), voor mijn longen en mijn benen. Ik ben dankbaar dat ik bij mezelf kan zijn en van mijn eigen gezelschap kan genieten. Enkele jaren geleden veroorzaakte diezelfde gedachte alleen maar pijn.
Ik werd gediagnosticeerd als bipolaire II vlak voordat ik naar de graduate school ging. Dat, in combinatie met de stress van de wetenschap en een psychiater die geloofde dat het enige antwoord op alles medicijnen was, de perfecte omgeving cre?erde voor een zeer nare verslaving aan pillen. Een verslaving die een jaar in beslag nam. Zelfs zo verschrikkelijk als die jaren waren (de donkere jaren), toen ontdekte ik hardlopen, en ik klampte Nike Air Pegasus 89 Hombre me eraan vast voor een dierbaar leven (letterlijk).
Ik kon niet slapen en was een angstige puinhoop. Ik stond onder het toeziend oog van artsen en familieleden en wilde wanhopig oké zijn. Mijn nieuwe dokter stelde altijd dezelfde vragen: 'Ben je aan het sporten en slaap je?' Het antwoord was altijd nee en het antwoord was altijd hetzelfde: "Probeer te trainen, concentreer je op je slaapritueel en zet de therapie voort." Het begon met een poging om vijf kilometer op de loopband te lopen. Ze waren erg traag en erg pijnlijk, maar ik probeerde wanhopig in leven te blijven. Ik bleef het proberen, sloooooly opbouwend om te lopen / rennen. Mijn vriendin wist dat ik mijn best deed, dus nodigde ze me uit voor de 5K van haar bedrijf en bood aan om het met mij te doen. Ik deed mee en tot mijn verbazing had ik het Nike Cortez Mujer fantastisch. Later dat jaar verzamelde ik het vertrouwen om me aan te melden voor mijn eerste 10 km, daarna was het een halve marathon, daarna nog een, en toen kwam de marathon ... je kent het verhaal.
Naarmate mijn geestelijke gezondheid sterker werd, werden ook mijn lichaam en mijn hardlopen! Met het verstrijken van elk jaar werd mijn geest een beetje sterker en ik wist, zonder het te weten, ook.
Ik weet niet zeker hoe effectief het is om ontbijt en lunch naar het werk te brengen als je nog steeds een snack koopt, maar het is beter dan alle drie te kopen, denk ik. Dit kleine snackpakket is waarschijnlijk bedoeld voor kinderen, maar deze grote jongen vond het geweldig. 270 calorie?n voor alles erin. Ik had de rozijnen niet, dus ik had wat minder calorie?n.