Kuten Dork, löysimme lisäksi todellisen jalkasäiliön tulla hieman yhtä tilava, huolimatta siitä, että koko ottelu oli ollut tarkka mitoituksen suhteen. Me totuudenmukaisesti suosimme todellista ottelua ylhäältä GEL-Nimbus kaksikymmentäkaksi tälle 1. Todellinen lukitus keskiosaan oli ollut henkilökohtaisesti hyvä, mutta yleinen kärkikappale ei lyönyt minua henkilökohtaisesti melko makeassa paikassa.
Ensimmäiset väriväylät ovat yleensä tyyppisiä meh '(vähintään miesten sisällä), mutta tällä hetkellä on ylöspäin muutamia https://www.belkreirkengat.com/ aivan uusia Adidas Ozweego -kenkiä, jotka ovat paljon parempia.
Rakastan sitä todellista polkua, jolla ASICS varmasti aikoo käyttää NOVABLASTia, ja haluan tarkkailla FLYTEFOAM Great aikaa lisäsuunnitelmissa (joiden pitäisi olla reitillä muutamasta kohdasta). Siitä huolimatta, todellinen NOVABLAST on oikeastaan liian arvaamaton ja lempeä henkilökohtaisten valintojeni suhteen.
Oikea NOVABLAST on loistava vaihtoehto sille epäviralliselle urheilijalle (alle 20 km viikossa), vaikka Meaghan ei todennäköisesti hyväksy sitä. Se on varsinainen muotoilu sekä mukavuus ja helppous sille kuntosalin kävijälle, joka todella haluaa suorittaa sydän- ja verisuonitauteja, ja myös pitkäaikaiset väriteet ovat sairaita. Arvioin todellisen pehmusteen tunteakseni HOKA Clifton 6: lle, Nike Respond Infinitylle tai jopa Skechers GOrun 7+: lle.
MEAGHAN: Väitän täysin varmasti, kuinka NOVABLAST Adidas ZX Torsion kengät ovat todellisuudessa henkilökohtaisia suosikki ASICS-jalkineeni. Tämä on oikeastaan toinen ajanjakso viimeisen 30 päivän aikana, visit here jonka organisaatio, johon emme tyypillisesti ole laihtunut, on perustanut jalkineet, jotka ovat muuttaneet täysin henkilökohtaiset ajatukseni ja tunteet valmistajalle (lisä oli ollut varsinainen Brooks Hyperion Tempo ). Minua erotetaan melko määrätietoisesti siitä, mitä muuten ASICS tarjoaa omat masturbointiholkit ylöspäin vuoteen 2020 saakka ja vuonna 2021. Jos harkitset nautinnollista, pomppultavaa valmentajaa, kokeile NOVABLASTia.
DORK: Tämä erityisesti vastasyntynyt on todella matkalla ollakseen niin synkkä hyvä jalkine. Oman henkilökohtaisen mieltymyksesi suhteen, FLYTEFOAM Great time on potkettava hieman ylöspäin äänenvoimakkuuden sisällä, laskusuunnassa vähennetty (ajetaan muutama kantapää) ja vastattava paljon enemmän kuin kevyt Adidas EQT Basket ADV kenkäsuoritusvalmentaja. Olen varma, että tämä on paljon pyydettäessä, mutta se on yksinkertaisesti tapa, jolla uskon, että se voisi toimia kanssani henkilökohtaisesti. Huolimatta siitä, että se on järkevä 9,3 unssin aikana MINUN KAIKKI M9, se on kuitenkin vähän lihavaa pinojen sisällä ja vähenee.