Een van de moeilijkste onderdelen van training in de piekweek is de tijd die het kost. Zelfs als je geen familie hebt die om je aandacht smeekt, heb je wel vrienden met brunchplannen + kampeertrips + alle leuke dingen waarvoor geen hardloopschoenen nodig zijn. Het kan heel moeilijk zijn om over iets heen te rennen wat je vrienden aan het doen zijn [geloof me, ik weet het ... daarom stopte ik met hardlopen voor de winter]. Dat gezegd hebbende, als je grote racedoelen hebt, zal hardlopen VEEL van je weekenden in beslag nemen.
In plaats van uw vrienden of familie te dumpen, Nike Air Max Command Herren probeer dan uw hardlopen te co?rdineren met hun activiteiten. U vindt honderden artikelen met idee?n over hoe u dit moet doen ... maar doe wat voor u het beste werkt. Als je niet van de suggesties houdt die je online ziet, verzin er dan zelf een. Combineer dit idee met de nieuwe paden + vroege ochtenden. Ga kamperen in een National Forest of op BLM-land dat u + uw vrienden / familie nog nooit eerder hebben bezocht, ga dan op pad voor een vroege vlucht en kom net op tijd terug voor het ontbijt rond een kampvuur. Het is niet perfect, maar je zult een balans kunnen vinden tussen training en plezier. Hopelijk.
Haal het meeste uit downtime Als iemand die echt van haar downtime houdt ... deze betekent het meest voor mij. Neem je downtime serieus. Als je lichaam of brein vraagt ??om een ??middag popcorn + Netflix, geef je dan over! Nike Air Max 90 Donna Schuldig jezelf niet in ab-werk of praat jezelf in "slechts een korte run". Omarm de luie mensen, laat je ziel verjongen + neem morgen een geheel nieuwe dag in. Wat nog belangrijker is, zorg ervoor dat je echt van je downtime geniet.
Sla geen run over alleen omdat het regent; sla een run over als het regent + je kinderen * echt * een dekenfort willen bouwen. Flop niet op de bank met Netflix, alleen omdat het aantrekken van je schoenen te veel werk is; kruip op met een marathon + koekjesdeeg opnieuw terwijl je een vriend inhaalt.
Vanavond na het werk ging ik naar Equinox om eindelijk te profiteren van de gratis sessie die je krijgt met een trainer als je lid wordt. Ik had met Joel getraind toen ik lid werd, dus ik wilde wachten tot ik niet meer met hem trainde en er echt van kon profiteren. Ik heb vorige week de fitnessevaluatie Nike Cortez Femme gedaan, me verslapen voor onze sessie op donderdag ?? en heb vanavond eindelijk met de trainer getraind.
Eerlijk? Ik was teleurgesteld. Ik had hem verteld dat ik 50 pond was afgevallen en eerder met een trainer had gewerkt, maar het grootste deel van de training was vrij eenvoudig. We hebben ook niet veel gepraat over de fitnessbeoordeling, behalve dat hij me vertelde dat ik erg strak ben, dat mijn lage rugpijn gespierd is (door strakke hamstrings, piriformis en IT-banden) en dat ik wat meer vet zou kunnen verliezen en toon op. Ik begrijp dat hij mij en mijn lichaam probeerde te leren kennen en waar ik toe in staat was, maar ik kreeg niet zo'n geweldige training dat ik stervende was om weer met hem te trainen - plus, ik ben eindelijk op de plek waar mijn doelen zijn "het zou leuk zijn om ___."
Ik had heel specifieke doelen Nike Air Max 90 Dámské toen ik met Joel werkte, en ik had de kennis niet alleen, dus het was de moeite waard om hem te betalen om me te leren trainen en me gemotiveerd te houden. Hoewel ik van Equinox houd, was ik ook geschokt toen de trainer met me sprak over prijzen. New York Sports Club (waar ik vroeger heen ging), doet pakketten in stappen van vijf. Equinox doet pakketten in stappen van 12. Dus ik zou ofwel een pakket van 12 kunnen kopen (wat, zoals je je kunt voorstellen, een aardige cent kost), of ik zou gewoon een aantal losse sessies kunnen kopen. Ik had misschien zelfs een paar losse sessies gekocht, als de trainer niet eerst had geprobeerd me hard te verkopen voor de 12 sessies en me te vertellen dat ik daar 'zoveel meer' voor zou krijgen.