Met de steun van uw donaties kan ik de projecten die ik aan het ontwerpen ben in praktijk brengen (meer informatie over Patreon!), Betalen voor aanvullende en hoeksteeninhoud, de website upgraden om aan de verkeersvraag te voldoen, reizen naar host gratis clinics en presentaties, en de lijst gaat maar door. Alle dingen die ik van plan ben te doen met de fondsen, gaan er rechtstreeks naar om van de trailrunning een betere en meer gastvrije plek voor je te maken.
En daarmee is mijn vraag ... Als je de site elke week of elke maand bezoekt en geniet van wat je leest, of als je ge?nspireerd bent door de gemeenschap en de missie, overweeg dan Trail Sisters te steunen met Adidas Stan Smith Femme een donatie. Help me om de community te blijven groeien, de boodschap te verspreiden en meer kansen te bieden. Het premieniveau begint bij $ 1 per maand. Heel erg bedankt voor de steun en voor het voeren van de Trail Sisters-vlag!
Weet je hoe ze zeggen dat je de week van je marathon rustig aan moet doen? Ik heb het deze week drukker gehad dan in een tijdje - freelance werk, vergaderingen en conferentiegesprekken, marathongerelateerde evenementen, fysiotherapie, Junior League-vergaderingen - en dat geldt ook voor iedereen die ik ken die de marathon loopt. Hoewel ik liever wat drukker ben, oh, elke andere week, is het goed om me zo afgeleid te houden.
Ik had vanmorgen mijn laatste afspraak voor fysiotherapie voor de marathon en ik vertelde mijn fysiotherapeut dat mijn knie?n nog steeds knapperig zijn als ik de trap oploop. Het blijkt dat ik te rechtop loop, en ik moet mijn Nike Air Max 95 Mens billen meer uitsteken als ik de trap op loop. We deden deze echt ongemakkelijke oefeningen waarbij ik de trap opliep en mijn kont voor haar uitstak, en ik voelde me echt beschaamd toen een schattige jongen langs ons liep terwijl ik aan het oefenen was om mijn kont in mijn niet-passende sokken te steken. Ik ben er vrij zeker van dat elke keer als ik nu de trap op loop, ik denk "je kunt het, doe je rug Adidas Yeezy Boost 350 Womens erin".
Ik liep terug naar huis en zag een paar mensen met hun expotassen. Ik ga niet voor morgen, dus ik wilde overlopen en zeggen: "HI! HOE WAS HET? WAS ER VEEL GOED DINGEN? HEB JE KARA GOUCHER GEZIEN? BEN JE OPGEWONDEN? WAT DRAAG JE?" maar in plaats daarvan druk ik er gewoon in.
Zie je dat kortere gebouw tussen de hoge gebouwen? Dat is het Javits Center, waar de expo is. 362 dagen per jaar is het gewoon dit grote vervelende gebouw dat ik moet rennen of fietsen om bij de West Side Highway te komen en die hordes mensen naar het Nike Internationalist Femme oosten kan sturen op zoek naar restaurants op 9th Ave. Drie dagen per jaar is het RUNNER HEAVEN, of officieel de ING New York City Marathon Health and Fitness Expo, en ik kan niet wachten om morgen te gaan. [Collega's: wanneer ga je ??]
Ik herinner me dat ik vorig jaar naar dit appartement verhuisde, erg Nike Air Max 270 Heren opgewonden was over hoe dicht het bij de expo was, en toen meteen besefte wat een sukkel ik was omdat ik heel opgewonden was om dichtbij iets te zijn waar ik een paar uur naartoe zou gaan op een dag van het jaar.