Ik weet dat het me beter zal maken om op de paden te gaan, zelfs als mijn training niet geweldig aanvoelt. Mijn lichaam en geest werken niet altijd op hetzelfde niveau, maar mijn geest zal ervan profiteren, ongeacht hoe mijn lichaam zich die dag voelt. Het maakt mijn Nike Air Max 2017 Damen geest leeg en richt mijn focus opnieuw. Af en toe zijn er dagen dat je lichaam sterk aanvoelt, je geest vredig is en je het gevoel hebt dat je voor altijd kunt gaan. Dat soort dagen voeden geest en ziel. Het is een gevoel van eindeloze mogelijkheden en onoverwinnelijkheid. Sommige paden hebben een extra bonus van ongelooflijke landschappen, maar ongeacht waar je naar kijkt op de paden, de mentale boost is Adidas Ultra Boost Hombre aanwezig. Het gaat om het spoor, de verbinding met de natuur, het gevoel van onbeperkte ruimte om te ademen, te verwerken en na te denken.
Het is niet alsof rennen of ski?n op paden per definitie gemakkelijk of ontspannend is, maar er is iets zo bevredigend en vredig aan het zijn in het bos, weg "weg van alles". De paden, met een beetje zweet, zijn mijn therapie en dat is mij nooit duidelijker geweest dan die weken dat ik er niet op kon rennen. Hoe ik me fysiek op die paden kan verplaatsen, vertaalt zich in hoe ik me mentaal voel.
Er is iets dat rennen of ski?n me geeft dat andere dingen in mijn leven niet doen, iets dat ik als persoon moet gedijen. De aantrekkingskracht van paden is sterk als een magneet die me naar binnen trekt. De mogelijkheden in het bos op de paden lijken eindeloos en houden me terug voor meer.
Gisteren vroeg het Adidas Nmd Damen plan om 10 mijl met 8 in marathontempo, en vandaag riep het op tot vier.
Ik was meer dan uitgeput toen ik gisteren wakker werd en de uitvoerende beslissing nam om de vier 'rotzooi'-kilometers weg te gooien en vandaag gewoon voor de 10 te gaan.
Ik ben fysiek uitgeput van 11 weken en honderden kilometers marathontraining.
Ik ben mentaal uitgeput door lange uren op het werk en omgaan met angstgevoelens.
Dus vandaag wordt opgezogen. Ik kon er gewoon niet op ingaan, ongeacht het soort mantra's dat ik mezelf probeerde te herinneren of hoeveel ik vertraagde. Mijn benen waren absoluut lood. Ik stopte een paar minuten na het lopen met kijken naar mijn horloge, omdat ik zo goed als ik kon rennen, maar het was nog lang niet bij het marathontempo. Drie mijl binnen, ik kon me niet voorstellen dat ik nog een voet zou rennen, en ik stopte en Nike Cortez Hombre bleef een paar minuten in het gras zitten en weigerde verder te gaan. Toen ik eindelijk opstond, begon ik met mezelf te onderhandelen.
"Oké, als je nog een mijl doet en je omdraait, kom je in 8. Dat kan."
Ik rende nog een mijl en het idee om nog eens 4 mijl op dezelfde route te verdubbelen klonk als een hel, dus bleef ik maar naar het zuiden rennen. Ik nam een ??margarita shot blok en zette Call Me misschien aan Nike Air Max 720 Donna toen ik opnieuw begon, en dat duwde me een tijdje door, maar toen ik eenmaal op Battery Park was, was ik gewoon mentaal en fysiek klaar. Ik had niets meer over.