Hoe zien de komende maanden er voor jou uit? Op dit moment haal ik de kilometerstand weer op en werk ik van mijn Bali-buik. Maak je geen zorgen, de schade was niet al te erg. Ik neem de komende weken de tijd om op wat kortere afstanden te werken. Begin mei schakelen we terug naar de volledige marathonmodus en verhogen we de kilometerstand en verlengen we de sessies aanzienlijk. Ik ga geen races doen tijdens de opbouw naar Rio, blijf gewoon in Michigan en begin aan het Adidas Nmd Mujer werk.
Kun je advies geven aan jonge meisjes die overwegen een loopbaan na te streven? Hardlopen: heb geduld en besteed minder tijd aan het vergelijken van jezelf met anderen. We verbeteren en ontwikkelen ons allemaal met verschillende snelheden, benadrukken niet hoe je het doet ten opzichte van anderen, alleen maar focussen op het maken van een betere Nike Air Max 90 Herren versie van jou.
Carrière: leer de sport Nike Air Max Zero Womens kennen en begrijp dat je nu een bedrijf runt. Onderteken niets totdat u het begrijpt en ermee instemt, u gaat een overeenkomst aan. Denk dat partnerschap geen sponsoring is, vraag jezelf af: "Wat breng ik naar de tafel?" En breng het dan.
Zoals je weet was ik dolblij met het kijken naar de beproevingen van dit jaar ... de opwinding, de spanning, de weergave van de menselijke geest op zijn best. Daarom ben ik meer dan blij om je het interview van deze week met de derde plaats finisher en eerste keer lid van Team USA Jared Ward te brengen! Als je de proeven zag, zag je de indrukwekkende weergave van hart en atletiek die hij toonde. Ik wilde een kans voor mezelf (en voor jou) om Jared beter te leren kennen, dus ik stak mijn hand uit en hij stemde ermee in om een ??paar vragen te beantwoorden die ik met jullie allemaal kon delen.
Op 27-jarige Nike Air Pegasus 83 Mujer leeftijd heeft Jared een ongelooflijk afgelopen jaar gehad. In 2015 eindigde hij als 1e op de US Marathon Championships, 1e op de US 25km Championships en 1e op de US 20km Championships (niet de vermelding dat Team USA in februari werd genoemd)! Hij woont momenteel in Provo, Utah met zijn vrouw Erica en 2 kinderen in de leeftijd van 3 en 1. Hij heeft een masterdiploma in statistiek van BYU en geeft zelfs een les in waarschijnlijkheid. 2016 lijkt een ongelooflijk en druk jaar voor Jared, maar laten we hem inhalen en kijken wat hij te delen heeft.
Ik heb altijd van rennen gehouden, zelfs vanaf jonge leeftijd. Een deel daarvan werd aangewakkerd omdat ik relatief goed was in de P.E. mijl (of relatief slecht bij de andere activiteiten). Ik herinner me dat ik na school oefende toen ik in de lagere school zat toen de P.E. mijl naderde de komende dagen om mijn tijd ten opzichte van Nike Air Pegasus 83 Dames het voorgaande jaar te verbeteren. Ik ging door met rennen in Jr. High voor school, elke keer probeerde ik mijn 2 mijl loop sneller te laten lopen dan de dag ervoor. Ik heb echter nooit deelgenomen aan een "echte" race tot de 9e klas in het hele land, en ik beschouwde mezelf als een voetballer tot mijn jr-jaar op de middelbare school. Middelbare school bleef ik verbeteren, en als een Sr. won mijn eerste staatstitel in de baan. Coach Eyestone tekende me voor BYU, maar ik vertrok toen voor een tweejarige bekeringsmissie voor de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen (Mormonen). Ik ben opgegroeid met mijn missie en voel de ervaring mijn zegen echt zegenen - ondanks dat ik de twee jaar niet veel heb gelopen en 20 pond heb gewonnen. Bij terugkomst heb ik met Coach Eyestone gewerkt en ben ik gezegend om jaar na jaar verbetering te zien. Het was geleidelijk, maar consistent.
Welke gedachten drongen door je hoofd Nike Internationalist Hombre op de ochtend van de Trials? Ik keek echt naar een aantal racedagen van atleten. Ik had het gevoel dat er ongeveer twaalf waren die een kans hadden om het team te maken. Ik had veel vertrouwen in mijn training, maar wanneer je je aanmeldt om een ??kwaliteitsveld te racen zoals we hadden tijdens de Trials, kun je nooit te zeker zijn van je kansen. Raceochtend was ik echter redelijk verzameld. Ik wist dat ik alles had gedaan wat ik kon om mezelf het beste voor te bereiden en ik was klaar om te zien hoe dat het deed met de concurrentie. Ik was klaar Nike Air Max Zero Mujer om te racen.