En underhed ved denne sko er, at den har et buet sidst og et forskudt sn?resystem, der f?r den til at se ud som om skoen b?jes medialt, n?r den ses ovenfra (se foto til venstre). Min mening er, at Nike Air Max 90 Herren dette mere Nike Air Max 90 Mujer er en funktion af sn?resystemet, der ?ndrer udseendet end noget strukturelt, men det giver lidt af et underligt udseende ovenfra. Selvom det ikke er et udseendeelement, er det v?rd at bem?rke for dem, der m?ske er interesseret i, at disse sko plads til en Nike + -sensor under inders?len. Jeg har l?nge forladt Nike + -systemet p? grund af dets un?jagtighed, s? jeg har ikke brugt sensoren i disse sko. Fit: Det er her Free Run + virkelig skinner - det er et af de mest behagelige sko, som jeg ejer, og jeg b?rer det ofte ud og om blot af denne grund. Efter min mening er overdelene p? Free sko blandt Nike Air Max Classic BW Hombre min favorit p? enhver sko - sockliner er meget bl?d, og jeg kan virkelig godt lide bootie-designet p? Free Run +. Selvom skoen formodes at v?re i stand til at blive k?rt i sokkel?s, resulterede mit fors?g p? at g?re det i hot Nike Air Max 90 Femme Rose spots, der let Nike Air Max 90 Herr kunne v?re blevet blemmer, havde jeg fortsat, s? jeg vil ikke anbefale dem som en sokkel?s sko (jeg har l?bet sokkel?s i Gratis 3.0 og Saucony Kinvara uden problemer). Som til st?rrelsesst?rrelse, fungerer skoen i sand st?rrelse til mig, og pasformen er n?sten perfekt. Forfoden er masser af plads til min fod med mellemlang bredde, og h?len gennem bue passer er p?n og lun. Der er en smule buest?tte, som sandsynligvis vil deaktivere dem, der er mere interesserede i virkelig minimalistiske sko, selvom det er lidt mindre udtalt, hvis du fjerner indl?gss?lerne. Funktion: Her er tingene bliver Nike Air Max Classic BW Mujer lidt vanskelige. Hvorvidt du kan lide Nike Free Run + ude p? vejen, afh?nger i vid udstr?kning af, hvad du vil have af skoen, og hvad du planl?gger at bruge den til. Som jeg n?vnte i starten, er Free Run + tykt polstret (dog en www.luzdevelas.es smule fastere end Saucony Kinvara) og har en moderat h?ll?ft (ca. 7 mm). Jordf?lelse er s?ledes ikke stor, og h?len vil ikke v?re en, der hj?lper med at f? dig ?jeblikkeligt p? din midtfod / forfod. P? plussiden er de ekstremt fleksible (p? grund af den omfattende sipning / riller p? s?len - se billede nedenfor) og meget lette, s? hvis du kommer fra en tungere, mere traditionel sko med en 12 mm h?l lift, vil du bestemt bem?rk en forskel i Free Run +. Det er af denne grund, at jeg betragter skoen som et godt valg for en der ?nsker at langsomt g? over i mere minimalistiske sko (nogle minimalistiske l?bere Nike Air Vapormax Femme er imod denne overgangsstilgang, men det fungerede helt fint for mig). Hvis du allerede er en minimalistisk l?ber og foretr?kker sko med minimal d?mpning og s? lidt h?l som muligt, Free Run + er sandsynligvis ikke et godt valg. Jeg www.armagilus.fr synes dog, det var en god sko til genopretningsk?rsler og lange l?b, og valgte det n?sten som min sko til mit BQ-maratonfors?g for et par uger tilbage (jeg valgte Kinvara). Jeg har k?rt lange l?b i dem med lidt problem, og lavet en halv maraton-simulering i 1:35 under min sidste tr?ningscyklus, og de f?lte sig gode. I et helhedsl?b, maratonl?ngde, kan jeg godt lide at en sko har lidt mere pude og har ikke noget imod et let h?ll?ft, s? Free Run + passer bedre til regningen end de fleste sko derude. Et par sidste tanker om at l?be midtfod eller forfoden i Free Run +. Det kr?vede en masse arbejde for Nike Air Max Classic BW Dames mig at g? over til en midtfod, der ramte l?bskridt, og jeg bortfalder stadig fra tid til anden, men jeg kan k?re midtfodt forholdsvis let i Nike Free Run + nu hvor jeg er blevet komfortabel med gangarten (se video under). N?r det er Nike Air VaporMax Dam sagt, ville jeg som n?vnt ovenfor ikke v?lge denne sko som den ideelle til at f? nogen af ??deres h?le. Det vil hj?lpe dig med at f? en fornemmelse af, hvordan det er at l?be i mindre sko, og vil hj?lpe i processen med at akklimatisere dig til en lavere h?l lift, men min f?lelse er, at hvis du virkelig ?nsker at arbejde p? en midtfod / forfods l?bning , har du brug for en sko med s? lille h?l som muligt.