Denne anmeldelse Nike Air Max Classic BW Femme er l?nge forsinket, men det er en, som jeg l?nge har f?lt mig tvunget til at skrive. Da Nike f?rst annoncerede udgivelsen af ??det nyeste medlem af dets Gratis linje med mere minimalistiske l?besko, Nike Free Run +, var jeg meget kritisk overfor deres markedsf?ringsmetode. Nogle tog dette, da jeg angreb en sko, som jeg aldrig havde b?ret, men det var ikke min hensigt. Snarere var jeg kritisk over for det faktum, at Nike markedsf?rte Free Run + som en sko, der simulerer barfodet l?b, hvilket jeg ikke troede (og stadig ikke) var muligt. Af retf?rdighed f?lte jeg, at jeg i det mindste skulle pr?ve skoen, s? jeg kunne skrive en informeret anmeldelse (en bedre end det stykke, der er sammensat af Wired Magazine, som oprindeligt ikke engang havde den korrekte sko afbildet). Dette indl?g er mit fors?g p? at give en retf?rdig gennemgang www.armagilus.fr af Nike Free Run +. Lad os starte med det ?benlyse - ingen sko kan fuldst?ndigt simulere Nike Air Vapormax Femme f?lelsen af ??at k?re barfodet - barfodet l?b pr. Definition betyder at k?re unshod. Jeg er p? ingen m?de en almindelig barfodsl?ber, men jeg har l?bet barfodet et par gange, inklusive flere l?b p? over en kilometer p? asfalt, og jeg kan forsikre Dem om at k?re barfod er en meget anden oplevelse end at l?be i sko af enhver art. Sikker p?, der er sko, der kommer t?t p? at simulere oplevelsen (f.eks. Vibram Fivefingers), men alle sko d?mper den sensoriske reaktion fra dine f?dder i varierende grad, og dette ?ndrer grundl?ggende, hvordan din fod interagerer med jorden, mens du l?ber. Mit problem med Nike Free Run +, og hvordan det er blevet markedsf?rt, er, at det har en tyk polstret s?l og en ca. 7 mm h?ll?ft baseret p? min m?leteknik (jeg m?ler Nike Air Max 95 Femme den p? 26 mm h?l, 19 mm forfoden, selvom sidstn?vnte er et groft sk?n da der ikke er nogen ?bninger p? siderne af tungen i Free Run + for at skubbe min klemme igennem). Jeg skal p?pege, at h?len ser ud til at v?re lidt h?jere, end den faktisk er p? nedenst?ende billeder, da yders?len kr?ller Adidas Hamburg Womens sig rundt, hvor h?len faktisk sidder. I betragtning af denne omfattende d?mpning og h?ll?ft er dette ikke en sko, der alene vil g?re en hel masse for at opmuntre til midtfods / forfods strejkem?nster, der er s? karakteristisk for den barfodede l?begang. Ja, det er yderst fleksibelt, ja det er let, men der Nike Air Max 90 Womens er meget lidt andet, der virkelig er barfodlignende omkring denne sko. Jeg har h?rt rygter om, at Nike muligvis har www.tobiasstiftung.de et nul-drop Free 1.0 i v?rkerne, men disse er ubekr?ftede, og jeg venter spent p? mere information (hvis du har nogen, s? skriv i kommentarerne!) Ovenst?ende bliver sagt, mine overordnede f?lelser om denne sko er faktisk ganske positive, n?r den er placeret i sin rette kontekst. Jeg har l?nge v?ret fan af Nike Free-linjen, og den originale Free 3.0 var faktisk den sko, der startede mig p? min rejse mod mere minimalistiske l?besko. En del af min frustration, da Free Run + blev frigivet, var, at det s? ud til, at Free 3.0 var blevet afbrudt, hvilket det tilsyneladende ikke var, da det stadig kan k?bes forskellige steder (som Running Warehouse) - uanset om Free 3.0 blev genopst?et eller ej med fremkomsten af ??den minimalistiske bev?gelse, eller om den faktisk aldrig Nike Air VaporMax Dam forsvandt er et sp?rgsm?l, som jeg ville elske et svar p?. Uanset at Adidas Superstar Femme Free 3.0 stadig findes, har Free Run + et bestemt sted som en overgangs minimalistisk sko - jeg ville klassificere den som en gateway-sko til minimalisme i samme ?nd som jeg definerede kategorien i min anmeldelse af Saucony Kinvara. Kinvara og Free Run + er begge meget popul?re sko lige nu, og for mange vil en af ??disse sandsynligvis v?re den sko, der opmuntrer dem til at bev?ge sig mod flere og flere minimale muligheder (meget som Free 3.0 tjente dette form?l for mig). I betragtning af dette vil resten af ??min anmeldelse nedenfor i vid udstr?kning blive skrevet i lyset af min opfattelse af den rolle, som denne sko udfylder - en overgangssko til dem, der g?r mod mere minimalistisk design, eller endda en ende af linjeskoen for dem, der ?nsker lidt mindre sko, der m?ske ikke ?nsker at g? for ekstrem i den Nike Air Max 90 Mujer retning.