Nye sko er d?rlige for mig - jeg kan simpelthen ikke modst? at l?be i dem. Dette bidrog til mine problemer sidste weekend ved Manchester City Marathon, da jeg l?b l?bet i Saucony Grid Type A4 lejlighederne - det var kun min tredje l?b i dem, og de var for lidt sko til min tr?thedsniveau og vanskelighederne ved race. Som et resultat ser det ud til, at jeg har ansp?ndt noget i min venstre fod (jeg g?tter p? senen til peroneus longus), og jeg tog de sidste 5 dage fri i h?b om, at det ville heles. Som jeg rapporterede i g?r, ankom en Nike Air Presto Mujer> overraskelsespakke indeholdende et par New Balance Minimus Road-sko lige uden for Nike Air Max 270 Mujer d?ren, og jeg f?lte mig smertefri i dag til at tage dem med til et pr?vek?rsel. Jeg kunne Adidas Campus Damen simpelthen ikke vente med at pr?ve disse sko, s? jeg gik ud med en plan om at l?be fem miles. Jeg gjorde det ca. 2,5 mil, da smerten i venstre fod blussede op igen, og jeg satte n?sten k?kken og gik hjem. Jeg hoppede ud p? gr?sset / snavs ved siden af ??vejen, og den bl?dere overflade s? ud til at hj?lpe, og smerten faldt nok til, at jeg sluttede l?bet. S? viser det sig, at det sandsynligvis ville have v?ret klogt at tage lidt mere fri, men som de fleste l?bere har jeg mine ?jeblikke af dumhed og tyref?gtighed, og nye sko er ofte en stor medvirkende faktor (jeg er som et barn i en slikbutik, n?r nye sko ankommer!). Hvad jeg vil g?re her, er at give min f?rste Nike Air Max 270 Mujer tarmreaktion p? at l?be i Minimus, og jeg fort?ller ovenst?ende historie, s? du kender Nike Air Max 95 Mujer de forhold, hvor jeg l?b i dem. Jeg var ikke 100%, og i cirka en halv mil midt i l?bet var www.tonyrusconi.it jeg heldig, hvis jeg var 10%. Ikke desto mindre fik jeg en anst?ndig fornemmelse for, hvad skoen har at tilbyde, s? her g?r. De to ord, jeg ville bruge til at beskrive Minimusvejen, er faste og brede. F?lelsen under f?dderne er meget fast - de n?rmeste sammenligninger, jeg ville g?re, er GoLite Amp og Newton Distance Racer uden inders?len (Newton Distance er en anden relativt ny sko i min rotation - en anmeldelse kommer p? et tidspunkt). Faktisk f?les det at k?re i Minimus Road meget som at k?re i Newton Distance uden inders?len. Den v?sentligste forskel er, at Minimus mangler forfodssejlerne og s?ledes har en fladere fornemmelse (hvilket enten kan v?re en god Nike Air Max Classic BW Dames eller d?rlig ting, afh?ngigt af hvordan du f?ler om Newtons). Det var meget let at Nike Air Max 90 Mujer k?re midtfod i Minimusvejen, p? trods af kendsgerning, at den har en let h?ll?ft (ca. 4-5 mm). Jeg begynder at tro, at der er flere faktorer end bare h?l-t?-dr?be, der g?r en sko bedre til at tilskynde til en midtfodstrejke, og en, som jeg virkelig er nysgerrig efter, er formen p? h?len. Minimus har en undersk?ret h?l (se billede til venstre), hvilket betyder, at n?r du ser p? den fra siden, vinkler h?len faktisk en smule fremad under den ?verste i stedet for at komme lige ned eller blusse ud bagud. Dette svarer bedre til den faktiske form p? den menneskelige h?l, og jeg formoder, at jeg fjerner enhver h?lflare, hvilket g?r det sv?rere at fange h?len, n?r foden kommer i kontakt med jorden. Den eneste anden sko, jeg har, som har en h?lform som denne, Nike Air Max 90 Mujer er nul-drop GoLite Amp, selvom den er lidt mindre udtalt i Amp. Du kan f?le forskellen, Nike Air Max 270 Mujer der f?lger af at have en undersk?ret h?l, og min tidlige forstand er, at det g?r det lidt sv?rere at h?le strejke, mens du l?ber i disse sko (h?lform er et omr?de med skodesign, der vil f? en vis opm?rksomhed i fremtidig post - det er en ny fascination for mig). Indersiden af ??Minimus er meget behagelig, og buest?tten er minimal (se billede nedenfor). Der var en f?rste fornemmelse af et h?vet omr?de p? tv?rs af skoen lige foran h?len, men dette s? ud til at forsvinde under l?bet og var sandsynligvis et resultat af et tyndt lag polstring i skoens h?l. Der er ingen inders?l, bare et lag stof, s? polstret kan ikke fjernes. Det vil v?re interessant at se, hvordan yders?len i Minimus holder op. Der er en plet af sort gummi p? h?len (se nedenfor), Nike Air Max 90 Heren men resten er et ensartet lag af det, der f?les som en slags kl?brig gummi med sm? Nike Air Max 90 Donne hexagonlignende former p?. Der er nogle omr?der med sm? gruber, der str?kker sig under yders?len, og jeg fangede en sten i en af ??disse.