Toch is Huston erg relatable. Vergeet zijn rijkdom en Nike Air Max 97 Femme toegeeflijke levensstijl, die volgens de Los Angeles Times zijn aankoop van een miljoenen dollar San Juan Capistrano huis omvatte toen hij een tiener was. En zijn drie aangepaste luxe auto's, waaronder een Lamborghini Aventador, allemaal gekocht tegen de tijd dat hij 21 was. Hij is te relateren vanwege zijn uiterlijk, die de diversiteit van de Verenigde Staten weerspiegelen, gerold in een samenhangend geheel. En terwijl zijn tatoeages op het eerste gezicht overweldigend kunnen zijn, zijn er zoveel ingewikkelde en mooie tekeningen dat er voor iedereen iets te verbinden is. "Deze hele arm werd gedaan door één persoon, deze arm was meestal een andere persoon", zegt hij met zijn linker- en rechterarm naar beneden gekeerd, Nike Air Max 270 Womens ze ronddraaiend en aanduidend met zijn kin bepaalde ontwerpen als favorieten. "Voordat ik mijn eerste kreeg, dacht ik: 'O, ik ga nooit tatoeages krijgen.' Na mijn eerste werd ik verslaafd. Toen ik net begon, koos ik willekeurige dingen uit die ik leuk vond en die betekenisvol voor me waren, 'Skate and Destroy' was Nike Air Presto Mujer mijn eerste. Dit was een kruisje dat ik altijd droeg toen ik klein was. Zodra je dat spul voorbij bent, werk je samen met je tattoo-artiest. "Samenwerking wordt steeds natuurlijker voor Huston, voor het laatst met zijn Nike SB-schoen en met Evans voor 'Til Death. De schoen, geprijsd op $ 95, is wit met een zwarte swoosh en een ontwerp dat niet afwijkt van de Nike Free en Air Presto. "Ik was in Nike Air VaporMax Femme staat om alles te maken wat ik wilde dat het zou zijn," zegt Huston. "Ik wilde dat het snel inbraakte omdat ik niet van nieuwe schoenen hou. Ik wilde ook dat het lang zou duren.Nike Air VaporMax Damen Ik ken kinderen die een ton meer Nike Air Max 95 Dames schaatsen dan ik, elke dag, trucjes aan het doen zijn en de hele dag kick-flips doen, dus ik wilde dat ze de schoen konden dragen en er zo lang mogelijk van genieten. " Huston heeft het afgelopen jaar aan de video gewerkt met Evans, die zijn sporen heeft verdiend in de schaatswereld met zijn video's The Flat Earth, We Are Blood, Pretty Sweet, Fully Flared en The Land of Skate. De laatste titel is een documentaire die hij filmde voor Skateistan, de non-profitorganisatie die skaten en onderwijs gebruikt voor empowerment van jongeren. "Het is het eerste video-onderdeel waar ik Nike Air Max 95 Womens echt bij betrokken ben geweest", zegt Huston. "Alle plekken die ik wilde schaatsen, alle trucs uitzoeken die ik wilde uitproberen, de muziek uitkiezen die ik wilde gebruiken. Het is 10 minuten lang. Dat is iets wat je kunt doen met iemand als [Evans] die de beste Adidas Stan Smith Damen apparatuur, Nike Air Max 95 Femme de beste hoeken, de meeste ervaring heeft. Al zijn video's zijn geweldig. Tussen B-roll, slams en shots, voelt het niet als trick, trick, trick, het is zinvoller dan dat, als een kleine minifilm. "Hoewel hij niet langer veganist is, onderhoudt Huston nog steeds gezonde eetgewoonten en dagelijkse fysiotherapie. Hij heeft het geluk dat hij niet de gastheer is van grote verwondingen die veel schaatsers hebben, maar hij heeft wel een blauwe plek op zijn linker Asics Gel Lyte 5 Femme knieschijf waardoor hij niet kan schaatsen zolang hij wil. Hij is snel om de ernst ervan te minimaliseren. En hij zegt dat hij bezuinigd is op zijn nieuwe feesten, hoewel de batterij van de misdrijf vanaf februari 2017, omdat hij naar verluidt een man op een feestje heeft gesprongen en hem een ??gebroken neus en wang heeft gegeven, nog steeds in behandeling is. Adidas Superstar Damen Hij pleitte niet schuldig, noemde het zelfverdediging.