Een van mijn favoriete kenmerken van het E-Lite-vest is dat de buis die uit het reservoir komt, een kleine magneet heeft die vastzit aan een andere magneet op de borstriem. Dit houdt de buis Nike Air Presto Dames stevig op zijn plaats tijdens het hardlopen, en hij bevindt zich precies op de plek waar ik hem nodig heb als ik klaar ben voor een drankje. De bijtklep werkt geweldig, en de buis heeft een snelkoppeling die het heel eenvoudig maakt om hem te bevestigen en los te maken van het reservoir. Het reservoir zelf is ook innovatief, omdat de hele bovenkant van het reservoir zich opent en opent voor eenvoudig vullen en schoonmaken. Het sluit door het om te vouwen en een clip over te Adidas NMD Damesschuiven, en ik heb nog geen lekkage ervaren. Al met al geef ik het Hydrapak E-Lite vest een enorme duim omhoog. Het is een geweldig ultralight hydratatiepakket van een klein bedrijf dat ik veel respecteer. Als je op zoek bent naar een pakket dat heel eenvoudig, comfortabel en blijvend is, zou ik je zeker aanraden om de Hydrapak E-Lite eens te proberen. Gewoon een snel bericht om je te laten weten dat er verschillende nieuwe 4 mm tussenzoolschoenen zijn van Nike Air Max 90 Dames Saucony zijn officieel vrijgegeven en zijn verkrijgbaar bij Running Warehouse. Hier is een snelle blik - ik heb de slechtvalk al, en ik hoop binnenkort een overzichtssteekproef te krijgen van zowel de Mirage als de Fastwitch 5, zodat ik volledige beoordelingen en vergelijkingen met de Saucony Kinvara kan maken. De Mirage wordt op de markt gebracht als een Kinvara-neef met een Nike Air Max Command Femme beetje extra stabiliteit. Het is een beetje zwaarder dan de Kinvara, maar nog steeds een mooie schoen die het lage profiel (4 mm tussenzool valt) deelt, waardoor de Kinvara zo populair is geworden. Ik heb mijn gevoelens voor stabiliteitselementen in schoenen een beetje getemperd (niet vanuit het standpunt van de pronatiecontrole - ik denk nog steeds niet dat controle van de pronatie een primaire basis moet zijn voor de keuze van schoenen). Integendeel, ik vind soms dat puur neutrale schoenen soms te zacht zijn en mediaal kunnen uitklappen als de voet omrolt. Ik zal elk definitief oordeel onthouden totdat ik de schoen kan uitproberen. Ik kocht een paar Nike Air Max Classic BW Donne van de slechtvalken een paar weken geleden en heb er tot dusver ongeveer 10-15 mijl op gezet. De pasvorm en het gevoel lijken erg veel op de Kinvara (en ze zijn ook 4 mm tussen de Nike Air Max 90 Mujer zool van de hiel tot de voorvoet), maar de schoen is zwaarder en heeft zeer stevige, gripige nokken. De meeste van mijn runs in hen zijn op sneeuw en ijs gevallen en ze zorgen voor veel grip. Een voordeel van de heavy Nike Air Max Classic BW Dames duty (maar zware!) Loopzool is dat de schoen wat steviger aanvoelt dan de Kinvara, waarvan sommigen vinden dat hij te zacht is. De Fastwitch 5 is een update van een oude stand-by in de Saucony raceschoen lineup die is teruggebracht tot een 4 mm midsole drop van hiel tot teen. Ik droeg de Fastwitch 2 in twee van mijn vorige marathons, dus ik heb een geschiedenis met www.goulvenbazire.fr deze schoen en kijk er naar uit om te zien hoe het presteert in vergelijking met de Kinvara (mijn meest recente marathonschoen). Ik hou ook van de felgroene versie die beschikbaar is op de Saucony-website - hopelijk zal Running Warehouse deze colorway binnenkort Nike Air Vapormax Donne dragen! Weet niet of je je vorige herfst herinnert toen ik je linkte naar mijn recensie van de Saucony A4 (ik ben er vrij zeker van). Welnu, ik heb nu ongeveer 50 mijl op de Fastwitch 5 en er zijn een paar dingen die ik denk dat je moet weten. Eén, hak toe te laten vallen volgens RW is 5 mm, en waarschijnlijk ongeveer 7 met de binnenzool. Desalniettemin heeft het op de lange duur wat meer houvast, wat het volgens mij meer geschikt maakt voor de marathonafstand dan de A4. Ook duurzaamheid lijkt geweldig - ik denk dat ze carbonrubber op de hele buitenzool hebben gebruikt (Nike Air Max 720 Femme wat de iets hogere mate van stijfheid kan verklaren). Desalniettemin, een schoen die stabiel aanvoelt onder de voeten, terwijl hij ook heel natuurlijk is en lijkt te interfereren met het gangwerk, heel weinig of helemaal niet. Ik zal u koppelen aan een meer grondige beoordeling zodra ik meer mijlen op hen heb Asics Gel Lyte 3 Femme (momenteel met enkele verwondingen) maar de eerste proeven zien er positief uit! Om nog maar te zwijgen van het feit dat de prijs redelijk goed is op RW, vooral in vergelijking met andere minimale schoenen, zoals Wave Universe.Voor wat achtergrondinformatie ben ik altijd meer een trail-man geweest, maar hield ik jarenlang van de ProGrid Jazz totdat ze enkele belangrijke veranderingen. Ik heb toen de Puma H-Streets als mijn occasionele raceschoenen geadopteerd, maar de overgrote meerderheid van mijn kilometers off-road gereden Nike Air Max 270 Donne de afgelopen 2 jaar in de Saucony Xodus - op geen enkele manier een minimale schoen ondanks dat deze lichter en slanker is dan de meeste traditionele routes schoenen.