Jeg siger Nike Air Max 1 Homme ikke, at du vil se en ?jeblikkelig 7x stigning i dine konverteringer, men jeg er sikker p?, at du vil se Adidas Eqt Support Adv Dames en enorm forskel i de 5 ekstra minutter.
Og det bringer os til ...
HVAD ER INNHOLDSOPGRADERINGER? M?ske sprang Adidas Zx 850 Homme jeg hurtigt ind i hvorfor, men jeg ?nskede at fange din opm?rksomhed for at forts?tte med at l?se dette indl?g ??
S? efter du vidste, hvorfor du skulle bruge indholdsopdateringer, lad os g? tilbage et ?jeblik og tale om, hvad der er indholdsopdateringer.
Dette Adidas NMD Homme navn blev opfundet af Brian Dean, og jeg kan virkelig godt lide denne definition fra Gael Breton af Nike Air Max Zero Damen autoritetshacker:
En indholdsopgradering er et supplerende stykke information, som dine l?sere kan downloade til geng?ld for at hoppe gennem en b?jle, s?som at dele indl?gget eller give dig hans / hendes e-mail-adresse.
Det tilbydes generelt mod slutningen af Nike Air Max Thea Herren ??indholdet, s? det trykker p? knapperne p? de mest engagerede l?sere, der er ivrige efter at f? s? meget Nike Air Max 1 Hombre information om emnet som muligt s? hurtigt som muligt.
Det er simpelthen noget, du tilbyder til l?seren af ??indl?gget, der er meget specifikt for det, og beder folk om at tilmelde sig at f? det. S? det er en win-win situation.