Sommige New Yorkers zeggen dat bagels met bosbessen geen echte bagels zijn. Of ze nu goed of fout zijn, ze zijn nog steeds lekker, en ik heb er vanmorgen een gepakt op Penn Station voordat ik op een trein naar DC stapte!
Sinds ik een paar jaar geleden begon met hardlopen op afstand, was de vraag altijd: "wat is de volgende stap?" Zowel van anderen als van mezelf. De volgende langste afstand. De volgende pittige koers met toenemende hoogte. Maar op dit moment is het antwoord: een onderbreking. Voor hoelang? Wie weet. Wat ik wel weet, is dat ik erop vertrouw dat mijn lichaam en mijn geest weten wanneer het tijd is. Ik weet dat het zal gebeuren, omdat het al is begonnen. Ik word opgewonden van een winter vol toppen en korte, besneeuwde afdalingen. Ik ben gewoon niet klaar om te trainen. En tot dat gebeurt, ga ik de rest omarmen van wat mij gelukkig maakt.
Vanmiddag had ik nog een soba-noedelsalade van Thalia. (Ik zweer het, volgende week ga ik weer lunchen.) Ik heb ook geluncht op de loopband voor de lunch. Het was niet de beste run, maar ik heb het voor elkaar gekregen.
Ik dacht lange tijd dat het werken met een coach voor 'echte' atleten was, niet voor een hardloper zoals ik. Ik ren gewoon voor de lol, en ik heb geen illusies van grootsheid met een Olympische medaille, sponsoring of een prijsbeurs. Coaches zijn natuurlijk voor mensen met serieus talent en niet voor diegenen onder ons die training tussen werk, gezin en ijskommen inpersen. Rechtsaf?
Fout.
Na jarenlang online plannen te hebben gebruikt voor mijn training, besloot ik in 2015 om te gaan werken met een coach. Ik had me voor heel wat races aangemeld en wilde mijn kansen om Nike Air Max 90 Mujer te finishen of per ongeluk geblesseerd te raken door onder- of overtraining niet in gevaar brengen. Zoals mijn man zei, "beschermde ik mijn investering" in mijn gezondheid en lichaam, en laten we eerlijk zijn, die racekosten.
Zelfstandige run in de buurt van Mt. Rainier met Mt. Adams in de verte (en mijn vriendin Ellen). Blijkbaar werkte het werken met een coach een wereld van verschil voor mijn seizoen! Ik was succesvol in al mijn races, maar ik heb zoveel meer behaald dan alleen het bereiken van mijn doelen. Hoewel ik na vier jaar racen genoeg ervaring heb om mijn eigen trainingsplannen te maken, vind ik toch waarde in het werken met een coach. De aanmoediging, gemoedsrust en vertrouwen om te weten dat iemand me heeft opgeleid tot juuuuuust recht is van onschatbare waarde.
Wat zijn de redenen om met een coach te werken, zelfs Nike Air Max Command Dámské] als je geen topsporter bent?
Het kan zorgen voor onder- of overtraining wegnemen. Dit is een gegronde zorg, vooral bij duursporten zoals ultralopen. Het is een fijne lijn om te lopen met onder- of overtraining, en de gevolgen kunnen langdurig zijn. Sommige mensen kunnen 150 mijlweken tolereren, terwijl 35 genoeg is voor anderen. Een coach kan je helpen bepalen wat het beste werkt voor je lichaam, je leven en je doelen. Ze kunnen een trainingsplan maken dat bij uw schema past. Voor degenen onder ons die niet-gesponsorde atleten zijn die regelmatig werken en / of gezinnen grootbrengen, kan het gebruik van een vooraf gemaakt trainingsplan van internet moeilijk zijn. Een coach kan een plan aanpassen dat bij uw schema past, maar u toch helpt uw ??doelen te bereiken. Slechts 30 minuten per dag tussen werk en gezin? Ze kunnen je Nike Roshe Run Womens een kortere tempoloop, heuvelherhalingen, kernwerk of iets anders dat de moeite waard is toewijzen zonder je 'gewone' leven in gevaar te brengen. Ze kunnen ook uw trainingsschema aanpassen terwijl u onderweg bent, omdat 'het leven u soms in de weg zit' en u uw planning moet aanpassen vanwege een zakenreis op het laatste moment, een ziek kind of een ander moersleutelleven dat u in de weg staat. Verantwoording. We hebben allemaal de beste bedoelingen, maar soms kunnen we haperen in de uitvoering. Wetende dat iemand speciaal voor jou een plan heeft gemaakt, en ze wachten om te horen hoe een training gaat, maakt het nog veel motiverender. Ik ben in mijn hart een goody-two-shoes en wil nooit teleurstellen, dus het helpt echt op die dagen dat ik liever geen heuvelwerk doe. En laten we eerlijk zijn, het kan ook geen kwaad dat je een Nike Air Max 90 Dámské coach hebt betaald om met je samen te werken. Dat geld (of de kans) niet verspillen is een geweldige manier om verantwoordelijk te blijven. Leer van experts in het veld. Als je besloot dat je cello wilde leren spelen, zou je er niet gewoon een kopen en beginnen met zagen, toch? Je werkt met een gekwalificeerde leraar die je kan helpen de basis te leren, je vaardigheden te verbeteren en je techniek te verbeteren. Elke sport of kunst vereist veel oefening, en hoewel het mogelijk is om zichzelf te onderwijzen, komen verbeteringen vaak veel sneller met de juiste begeleiding van een expert in het veld. Dit kan van alles zijn, van hulp bij hardlooptechniek op pittige paden of steile beklimmingen, tot advies over wat je in je hardlooppakket mee moet nemen als je zes uur buiten bent (wat, meer dan alleen water en mijn telefoon?), Tot Nike Air Max 95 Damen suggesties voor trail food (omdat je maar zoveel Oreo's kunt eten). Gebruik hun ervaring in uw voordeel!