Den første ledelsen vår gjennom this website hele denne type felt, endte med å bli en ny kupert 16 miler. (Kanskje absolutt ikke din beste besluttsomhet. Ikke desto mindre bør du planlegge å alltid være idiotisk, noen må alltid være tøffe). Puma Future Rider OG sko
Min ektefelle og jeg endte opp med å skramle av det første antallet mls, kontaktet coaching ektefeller, sammen med så godt som absolutt ikke husker jeg ikke Puma RS-X Core sko. Jeg fikk disse slags splitter nye joggesko i foten. personlig erklære at det er en veldig god indikator på at dette i form endte med å bli koselig pluss innbruddsintervallet generelt ikke-eksisterende.
Vi vil begynne med toppen. De vanlige nylonoverdelene sammen med TPU sekund sammen med en lukket bootie fikk joggeskoen din til å være pålitelig, risikofri og koselig ut av porten din sammen med under. Jogging ved hjelp av en rekke intenst rotete sammen med robuste deler, min ektefelle og jeg så sparket en rekke fysiske gjenstander et par ganger pluss det inkluderte skjermingsproduktet gjennom føttene i sneakeren organisert fantastisk, noe som gjorde oss til å bruke mest neglen eller tånegler i ett stykke etter løp.
Med en frostig dagstyring (under 20 grader), løp jeg over meg og navigerte etter mye islagte sølepytter. Mens jeg i Puma Scuderia Ferrari Kart Cat X sko vurderte detaljene dine om en singel sammen med https://www.eliaskoshop.com/ observerte basen vår omhyllet i normalt vann omtrent foten vår, utførte den pustende nylonoverdelen sammen med interiørstøvlet enestående. I løpet av en kilometer som ideen trodde det akkurat som om elven ble tappet ut sammen med basen vår alltid vært varm.
Din Vibram MegaGrip yttersåle er fullført med bruk av 5 mm lugs som gir ganske tøff sammen med pålitelig start med extender. Min ektefelle og jeg tenkte helt selvsikker bombing langs en rekke skarpe fjell, og også reiste teknisk sammen med iskaldt tilbakeslag.