Die eerste groepsloop leidde het volgende weekend naar mijn eerste avontuur in Shenandoah -New Balance 574 Womens een echte trailrun. Ik was geslagen. Het was mijn langste run tot nu toe, maar het leek niet echt een run. Het was een avontuur. Een lang, bezweet en lachwekkend avontuur.
Ik kwam de volgende week terug. En de week daarna. Ik bouwde mijn meest dierbare relaties op die paden. Relaties met anderen en met mezelf. Ik kocht trailschoenen en racete met mijn eerste 50K. Ik bedacht hoe ik kon voorkomen dat mijn rugzak klotste en gebruikte het woord "vert" in een zin. Ik maakte grote vorderingen bij het herstel van mijn eetstoornis en bewonderde de kracht van mijn lichaam in plaats van de gebreken. Ik schreeuwde op de afdalingen, met wild zwaaiende armen. Ik plaste in het bos en ging kamperen in het achterland. Ik werd op meer dan één manier verliefd. Ik vond kracht, rust en uitstel op de paden. Ik vond een verlangen naar leven sluimerend Nike Air Pegasus 83 Hommein mij, wachtend om te worden ontstoken.
Vroeger was hardlopen een manier om weg te rennen. Om aan deze delen van mezelf te ontsnappen, wil ik nooit onder ogen zien. Maar trailrunning is anders. Trail running dwingt me in de lege ruimtes van mijn wezen. Het dwingt me om aanwezig en levend te zijn. Onderweg kom ik mijn angsten, angsten en onzekerheden tegen, niet langer uitdagen of verbergen, maar accepteren. Ze erkennen als perfecte stukken van mijn onvolmaakte zelf.
Ik ben nog steeds aan het genezen, maar ik ren ook nog steeds.
Ik kreeg een helder zicht en een rustig hart.Ik klom die dag de klim op. Quads die bij elke stap drukten, ik voelde me niet langer belast met verwachtingen. Ik voelde me niet langer beschaamd of beschaamd. Ik voelde me rauw, ja, zelfs kwetsbaar, maar niet zwak. Velen van ons gaan de paden op om de lege www.carolinetricot.it ruimtes in ons bloot te leggen, om te worstelen met onze zwakheden en onzekerheden, met de angst die zo snel elke scheur of spleet in ons wezen opvult. Trailrunning heeft me geleerd om niet meer weg te lopen. Het leerde me om geen voldoening en tevredenheid te vinden door deze ruimtes te vullen, maar door hun vacature.
Hoe fietsen helemaal niet is als hardlopen:
Het is iets dat u volledig ontspannen kunt doen en de fiets al het werk laat doen. Hoewel ja, je kunt een 'langzame' run doen, het is een beetje moeilijk om gewoon te cruisen zoals je op een fiets doet. Je kunt veel verder gaan. Vanmorgen reed ik acht mijl voor mijn werk alsof het geen probleem was. Acht mijl rennen voor het werk? Zou zeker een groot probleem zijn. (Kanttekening: is er een soort van 1 mijl hardlopen = xx mijl fietsen? Ik herinner me vaag dat mijn trainer, Nike Air Max 200 Damen Joel, afgelopen zomer erover sprak, maar ik kan geen enkele consensus vinden op de internets.) Je wordt minder bezweet. (Nou, misschien heb ik nog niet zo hard gereden ...) Stoppen om een ??foto te maken is aanzienlijk moeilijker. Ten eerste kun je niet rijden met je telefoon in je hand. Ik had het nog niet hoeven doen, maar ik kan me voorstellen dat stoppen met het gebruik van de badkamer aanzienlijk moeilijker zou zijn. Ik bedoel, als ik moet stoppen om de badkamer te gebruiken tijdens een run, betekent dit dat ik echt moet gaan. Zoals, zo snel mogelijk. Om te stoppen tijdens een rit, moet ik mijn fiets vergrendelen voordat ik kan stoppen ... en soms heb je die extra paar seconden niet als je echt moet gaan, weet je? Om eerlijk te zijn, dit is een van de dingen die me het meest nerveus maken over het rijden. Maar! Ik heb wel Nike Air Max 2017 Hombre de indruk dat ik me geen zorgen hoef te maken over wat ik eet (wat betreft maagklachten) voordat ik net zoveel rijd als ik doe voordat ik ren. Je passeert bijna elke hardloper. Ik weet Adidas Zx 700 Uomo niets over jou, maar dit gebeurt niet als ik ren. Het wordt erg snel erg duur als je het laat. Dat was een van mijn grootste redenen waarom het zo lang duurde voordat ik erin kwam. Ik wilde geen hoop geld uitgeven aan iets waar ik misschien geen zin in had. Je moet redelijk geco?rdineerd zijn. Ik kan mezelf gemakkelijk in meerdere situaties zien vallen: een hand afnemen om mijn Camelbak te gebruiken, stoppen bij een lampje, mijn slot blijft steken in de boog van de pedalen. Als je denkt dat ik parano?de ben over deze dingen? Je kent me niet zo goed. Zelfs als je relatief snel op een fiets gaat, is het nog steeds gemakkelijker om de bezienswaardigheden Nike Air Pegasus 83 Donna te bekijken dan te voet. Je kont doet meer pijn. (Zie: behoefte aan gewatteerde shorts.)