Je hebt haar een overbelaste koets in de supermarkt zien duwen, gevolgd door een stel kinderen. Je hebt een glimp van haar opgevangen door een klaslokaaldeur terwijl ze aandachtig een les gaf aan een kamer vol studenten. Het licht in het kantoorgebouw in het donker brandt nog steeds als een deadline. En de verpleegster die met kalme positiviteit en respect voor haar pati?nten zorgt, zelfs als ze overweldigd en onder druk staat, dat is zij.
Je hebt www.rochisabell.de haar gezien en je voelde vastberadenheid en kracht uit haar stralen, maar heb je alles Nike Tanjun Womens gezien waartoe ze in staat is? Heb je gezien wie ze wordt wanneer haar tenen van de startlijn afstoten om een ??ultraafstandstest van haar uithoudingsvermogen en toewijding te beginnen? Heb je de flikkering in haar zorgzame ogen zien veranderen in laserstralen die klaar zijn om te branden in de bergpaden die zich voor haar uitstrekken?
Sinds ik naar Ierland verhuisde en me aan de voet van de Wicklow Mountains vestigde, is hardlopen steeds meer een onderdeel van mijn leven geworden. Ik begon als een informele roadrunner die ge?ntrigeerd was maar ook ge?ntimideerd door het lopen van de bergpaden. De bergen en hun enorme aanwezigheid zijn onmogelijk te negeren, en ik voelde hun verleiding elke keer als ik een glimp van hen opving. Anderhalf jaar geleden Nike Air Zoom Pegasus 35 Mujer beantwoordde ik eindelijk de roep van de berg en werd ik meteen verliefd. Door de paden slingerend, voelde mijn geest een helderheid die ik nog nooit eerder had ervaren. Ik was verbaasd over hoe levend en sterk ik me voelde. Toen ik andere vrouwen tegenkwam die over de heuvels renden, groeide mijn bewondering voor mijn zus en de paden werden mijn thuis weg van huis.
Toen ik vanavond Ashley's post las - en ook anderen die niet de beste relatie met hun vader hebben gehad of die hun vader hebben verloren, realiseerde ik me hoe gelukkig ik ben.
Gelukkig dat ik nu zo dicht bij mijn ouders woon.
Gelukkig dat ik een vader had die er altijd voor me was, wat er ook gebeurde.
Wie was er voor alles wat opgroeide, ondanks werkweken van meer dan 70 uur die probeerden zijn textielbedrijf succesvol te maken en me leerden over een sterke Adidas Nmd Uomo arbeidsethos in het proces.
Wie heeft me geleerd om altijd het juiste te doen, zelfs als de andere man op de gemakkelijke manier wegkomt.
Wie heeft me geleerd nederig te zijn.
Die mijn liefde voor leren mogelijk maakte door ervoor te zorgen dat ik altijd genoeg boeken had en mijn (miljoen) vragen beantwoordde. Zelfs nu, als een [zogenaamde] volwassene, is een van mijn favoriete momenten met mijn vader wanneer ik een nacht of een weekend thuis ben en hij wacht (ja, nog steeds) en we hebben nachtelijke gesprekken die gaan tot ver in de ochtend terwijl ik mezelf wat munchies maak nadat ik terugkwam van een paar drankjes met vrienden.
Die van mijn kleine hond hield, ondanks dat hij zei: "Ik hoop dat hij niet op mijn deuren krabt als je hem thuisbrengt" toen ik Adidas Superstar Mujer hem vertelde dat ik een hond ging halen.
Wie legde de lat echt hoog voor mijn Nike Air Max 90 Dames toekomstige echtgenoot als een voorbeeld van hoe een liefhebbende vader en echtgenoot eruit zien.
Het is omdat ik zulke geweldige ouders heb dat ik zo dichtbij ben dat ik zo dicht bij hen woon (dat en ze wonen toevallig buiten de grootste stad ter wereld) - ik wil geen belangrijke familie-evenementen missen.