De swag begon met bijpassende outfits: Actra Fitness tops en hoofdbanden, Nike sportbeha's en Adidas-gewassen. Ik ben super zelfbewust van mijn [koolhydraatminnende] buik, en de outfit Nike Air Max 2017 Femme was ongelooflijk vleiend op die koolminnende maag. De prijskaartjes zaten nog steeds op alle stukken en ik zag dat geen enkel stuk meer dan $ 35-40 was, dus het is ook allemaal betaalbaar.
Eerlijk gezegd was de outfit zo schattig dat ik overwoog om hem vanmiddag te dragen, maar uiteindelijk liet ik de hoofdband gewoon zitten.
Allemaal matchy. Toen ze eenmaal een heleboel foto's van ons in de kleedkamer hadden gemaakt, zijn we naar de studio verhuisd voor de les. IMG_0036.JPG Mijn maatjes Melissa en Caitlin waren daar en we raakten samen in paniek over hoe de benen van onze strakke hardlopers het in deze klasse zouden doen.
De studio zelf was relatief klein, maar de kamerhoge ramen zorgden voor een mooi uitzicht.
Gelukkig kan ik 's nachts gelukkig het huis niet uit. Ik heb meestal een paar avonden per week plannen Nike Internationalist Femme met vrienden, wat Nike Air Max Command Femme zeker mijn gezond verstand intact houdt.
Gisteravond nodigde Samantha mij en een paar andere mensen uit voor een chocoladeproeverij. Um, draai mijn arm.
Dit is waar goede nachten van gemaakt zijn.
Ghiardelli stuurde haar de chocolade om een ??wijn- en chocoladefeest te organiseren. Het was allemaal pure chocolade, wat mijn favoriet is. Als ik aan het afvallen was, had ik meestal elke avond vlak voor het slapengaan een paar stukjes pure chocolade als traktatie. (Nu zijn mijn traktaties oh, net een beetje groter.)
We proefden zowel de 60% cacao als de 86% cacao pure chocolaatjes. De 60% was goed, maar ik vond de 86% veel beter omdat hij zo sterk was. Ik had er eigenlijk maar een paar vierkanten van nodig, hoewel ik er meer had voor kwaliteitscontrole. Weet je, om er zeker van te zijn dat elk stuk zo goed was als Adidas Nmd Heren het vorige. Het was Nike Air Presto Femme technisch de bedoeling dat je de 86% zou combineren met rode wijn, maar ik geef de voorkeur aan wit, dus ik dronk het ook met wit. Samantha volgde zelfs de voorgestelde voedselcombinaties en serveerde pretzels en karamel-popcorn erbij.
Ik hoop dat ieder van u die leest, zich kan identificeren met een element van het leven van deze dames. De wereld wordt beter gedeeld en trailrunning is voor iedereen! Voor mijn meisjes, Lydia, Lisa, Meg, Dena en Jenna, ik word elke dag verdomd ge?nspireerd door jullie. Blijf de Phoenix, de Loyal Companions, de Playful Antelopes, The Tiger Moms en de Rabid Spider Monkeys die ik ken dat je bent. Jullie zijn stuk voor stuk bijzonder en perfect, en de wereld is beter dankzij jou.
Als ik terug zou kijken via mijn creditcardafschriften, zouden ze aantonen dat ik elke februari een Nike Air Max Sequent 2 Mens vakantie plan. Het is de maand waarin ik mijn cv bijwerk en solliciteer op droombanen op plaatsen die ik nog nooit heb bezocht, en die waarschijnlijk meer zon zullen hebben. Februari in Buffalo, New York is grijs.
Het was tijdens een typische lunch afgelopen februari dat ik door Instagram scrolde om wat kleur te vinden. Trail Sisters heeft een promotie gepost voor hun allereerste Run With Her Retreat in Boulder, Colorado. Ik was ge?ntrigeerd. Boulder staat op mijn bucketlist voor reizen sinds de eerste keer dat ik de film Catch and Release zag, een eigenzinnige rom-com in een idyllisch stadje vol met buitenenthousiasten en liefhebbers van kruidenthee.