Dus jij en je geliefde hebben een baby onderweg. Het is een heel spannende tijd! Een naam uitkiezen, de kinderkamer opzetten, heel veel doktersbezoeken! Zoveel om te overwegen, zoveel anticipatie! Dan, voor je het weet, is er de geboorte gevolgd door die leuke eerste vier weken! Maar voordat je daar aankomt, vraag je je waarschijnlijk af (meestal rond de tijd dat je je babyregister samenstelt) wat die "must-have" items zijn voor een nieuwe baby / nieuwe oudercombinatie. Dus, Adidas Zx Flux Damen zonder verder oponthoud, hier is
The Runner Dad's Top 6 Must Haves voor een pasgeboren baby
Baby 411. Ik kan je niet zeggen hoe vaak we in die eerste weken en maanden naar dit boek zijn gegaan voor antwoorden. Van huilen tot slapen tot gas tot uitslag tot alles daartussenin, dit boek is van onschatbare waarde en het geld waard! Luier Genie. Sommige mensen denken dat het een verspilling van geld is, maar ik kan je niet vertellen hoe handig het is om gewoon je voet op een emmer te drukken en die luier erin te laten vallen om te worden verslonden door het magische genie binnenin. Bovendien is het legen ook een fluitje van een cent. Als nieuwe ouder wil je dingen die gemakkelijk zijn en die werken. Extra verschoningsmatjes. Je nieuwe baby gaat poepen, plassen en nog wat poepen. En net als je denkt dat ze klaar zijn ... BOOM! Kak overal! De eerste twee maanden gingen we gemakkelijk Adidas Gazelle Damen door 4-6 pads per dag. U kunt een multi-pack krijgen dat in de machine wasbaar is. Je zult me ??later bedanken. Witte ruis machine. Er zijn veel opties beschikbaar, dus ik zal je hier laten zoeken. Je baby zal veel beter slapen (nou ja, net zo goed als pasgeborenen zullen slapen) met een van deze slechte jongens. Advies: vind er een die lang aan blijft of zelfs helemaal geen time-out heeft. Soms wordt je baby wakker door het gebrek aan lawaai als hij stopt. En maak je geen zorgen, ze raken er niet verslaafd aan. Schommel en / of trilstoel. Nogmaals, er zijn veel opties die er zijn, maar een of beide zijn een must. Beide zullen je baby helpen ontspannen en mogelijk een dutje doen als niets anders dat doet. Het bespaart u energie- en gasgeld wanneer u niet hoeft rond te rijden om uw baby in slaap te krijgen ... en laten we eerlijk zijn, die toch om 3 uur 's ochtends rond wil Nike Free Run 2 Femme rijden! Graco heeft een aantal geweldige opties, net als Fischer Price. Een geweldig gevoel voor humor. De eerste paar weken van het leven van je kind worden vermoeiend en stressvol. Als je niet kunt lachen om het feit dat je een luier op het knuffeldier probeert te doen omdat je zo moe bent, of het feit dat je vandaag voor de vijfde keer hebt geplast, ga je niet Maak het. Dus blijf gewoon sterk, lach eraf en probeer ervan te genieten!
Dit zijn de dingen die me 's nachts wakker houden. Weet je, en de nagels van een kleine hond tikken op houten vloeren.
Ik ben echter nog steeds erg blij met hoe mijn training verloopt!
Maandag: At-home yoga. Ik deed YogaGlo Everyday heupen en hammies, en het was echt ongemakkelijk op mijn heupen, maar ik had dat echt nodig om een ??deel van de strakheid daar los te laten. Ik voelde een raar verlangen om ONMIDDELLIJK een paar poses UIT TE GAAN. De poses deden geen pijn - ze voelden gewoon Nike Air Pegasus 89 Mujer ongemakkelijk - maar ik voelde een raar gevoel dat ik daar gevangen zat. Ik stuurde Alicia, mijn favoriete yogi, een e-mail om te vragen of dat normaal was of niet, en ze legde me uit dat we veel emotie in onze heupen hebben, dus het was waarschijnlijk een combinatie hiervan en strak zijn van hardlopen.
Dinsdag: AM: Yoga bij Laughing Lotus met mijn favoriete instructeur, Annie. Ze is geweldig met aanpassingen / correcties en op een gegeven moment leunde ze tegen me aan toen ik in kinderhouding was, en mijn heupen openden zich zoveel.
PM: Jess heeft dinsdagnacht snelheidssessies geleid, wat ontzettend leuk is. Wel, relatief leuk. Vorige week hebben we mijl herhalingen gedaan, Adidas Nmd Damen en met anderen in de buurt denk ik dat ik mezelf veel harder heb gepusht dan ik mezelf in mijn eentje zou hebben gepusht.
Woensdag: Uplift Strength met Shannon. (De instructeur, geen vriend Shannon.) Na een zware snelheidstraining duwde ik harder dan ik waarschijnlijk zou moeten hebben in deze klas, en ik dacht dat ik zou sterven.
Donderdag: Ik had Nike Cortez Dames een tempo van 8 mijl met 4 op tempo volgens mijn schema, wat pijnlijk klonk. Ik had dinsdag en woensdag zoveel last van harde trainingen. Ik probeerde uit deze run te geraken door Emily te vragen of ze in plaats daarvan naar SoulCycle wilde gaan, maar in een gekke rolomkering stond ze erop dat we renden. Ik deed een makkelijke zeven, omdat ik het niet meer had kunnen redden, moeiteloos of milieus. We hebben heel veel borstoefeningen gedaan bij Uplift, en ik dacht dat ik misschien Nike Air Presto Femme een boob-baan in mijn slaap had gekregen, mijn borst deed zoveel pijn.
Vrijdag: RUST DAY. Ik heb deze verdraaid verdiend.
Zaterdag: Mijn maag voelde aan, dus ik duwde mijn lange run tot zondag en kwam net op 5 mijl (wat de geplande kilometers van zondag was) op zaterdag in de schemering, wat een soort van mijn favoriete tijd is om in het weekend te lopen.