Jeg har lige modtaget et gennemgangspar Vibram Fivefingers Bikila i posten i dag med tilladelse fra Adidas Superstar MujerVibram og Pursuit Brand Equity Group (tak Adam!). Hvis du ikke er bekendt med VFF Bikila, er det en ny sko fra Vibram, der Nike Air Max 2017 Femme er designet specielt til Nike Air Max 270 Womens l?bere. Jeg har k?rt i Vibram Fivefingers KSO i n?sten et ?r og har skrevet omfattende om min oplevelse her p? Runblogger (hvis du er interesseret, her er hvor min streng med VFF-poster starter). Fivefingers er den mest minimalistiske sko, som jeg l?ber i regelm?ssigt, og jeg har ivrigt ventet p? muligheden for at tage et par Bikilaer ud for en drejning. Jeg havde allerede gjort en 5 miler f?r UPS-mandens ankomst med uventet levering i eftermiddag. Selvf?lgelig, da jeg ?bnede pakken og s?, hvad der var inde, vidste jeg, at jeg ikke ville v?re i stand til at vente til i morgen med at l?be i dem - det blev en dobbeltk?rsel dag! Jeg startede med bare at pr?ve dem rundt i huset. Min Nike Air Max 90 Dames oprindelige tanke var, at de f?lte sig meget lun, n?sten for stram sammenlignet med min KSO. Jeg havde anmodet om en st?rrelse 41, som er en st?rrelse, der er mindre end min KSO,Nike Air Max 270 Womens hovedsageligt fordi jeg f?ler, at der er en smule for meget krumrum i mine KSO-t?er. De store og sm? t?er p? min venstre fod f?ltes som om de var lidt kl?ede i t?lommerne p? Bikila, men ikke til det punkt, hvor de blev tvunget til at b?je sig. Det var mere, som om de fyldte t?lommerne fuldst?ndigt og var i kontakt med gummiet i spidsen (jeg konsulterede Vibram fit side og blev forsikret om, at det var ok at have mine t?er "gr?sser" spidserne p? lommerne). Jeg var bekymret over, at dette muligvis kunne f?re til nogle friktionsbl?rer p? l?ber, men denne frygt viste sig at v?re uberettiget, i det mindste i min f?rste korte gale. Bikilerne er meget mere www.tobiasstiftung.de formtilpassede end KSO'erne, og de har virkelig en slags f?lelse af en anden hud, der d?kker din fod. En anden forskel i sammenligning med KSO er, at Bikila har en udtalt t?fjeder, som er stigningen af ??t?erne, som du kan se, n?r du ser p? skoen fra siden. T?fjeder er almindelig i Nike Air Max 270 Femme l?besko, og selvom nogle mennesker ikke kan lide det i en minimalistisk sko, har det aldrig rigtig generet mig. Endelig er indersiden af ??Bikila meget bl?d og yderst behagelig - disse er bestemt beregnet til at k?res uden sokker (se interi?rbillede nedenfor). Jeg fik at vide af min kontakt hos PBEG, at Vibram markedsf?rer Bikila strengt som en l?b sko, og ikke at forvente, at det f?les som en heldags sko, som KSO - denne beskrivelse er meget n?jagtig. Hvis jeg planl?gger at b?re et par VFF'er ud og omkring, vil jeg v?lge min KSO'er. Hvis du ?nsker at k?be Nike Air Max 270 Hommeet par Fivefingers, der skal bruges som en allokeret g?- og l?besko, er KSO muligvis et bedre valg. Hvis du imidlertid ?nsker, at et par Fivefingers skal bruge strengt til at k?re og arbejde p? form, kan Bikila muligvis v?re vejen at g? (jeg vil tilbageholde dom i ?jeblikket, indtil jeg l?gger flere miles i Bikila). Efter at have f?et b?rnene klar til sengen, greb jeg Jack og gik ud p? en hurtig 2 mile-l?b bare for at f? en fornemmelse af, hvordan de ville f?le sig ude p? vejen. Jeg inds? Nike Air Max 2017 Femme straks, at den snushed, som jeg oprindeligt havde v?ret negativ, faktisk var en positiv p? flugt. Fordi Bikila er s? meget mere formtilpasset end mine KSO'er, var der n?sten ingen gnidning eller friktion noget sted mellem skoen og min fod (jeg f?r bl?ser p? bagsiden af ??h?len, n?www.matthieugranier.fr r jeg l?ber uden sokker i mine KSO'er, hvilket er en af ??grundene Nike Air Max Classic BW Femme Jeg valgte at stramme ned i Bikila). Det f?les n?sten som om Bikila er Nike Air Max 95 Donne st?bt til din fod, og da den blev v?d af sved, s? det ?verste materiale ud til at bl?dg?re lidt og komforten steg endnu mere. Mens jeg l?b i Bikila, landede jeg tydeligt p? den forreste halvdel af min fod, og skoene giver en cool tappelyd, n?r jeg kontaktede jorden. Jeg har h?rt nogle mennesker udtrykke skuffelse over tilf?jet d?mpning i Bikila, men for at v?re ?rlig f?lte det mig ikke meget anderledes for mig - m?ske en smule mere stiv. Det er sv?rt at sige meget efter kun to miles, men hvis f?rste indtryk er nogen indikation, tror jeg, jeg vil kunne lide at l?be i denne sko. Bliv h?ngende!