En af de store ting ved at l?be sporten er, at jeg gentagne gange bliver vidne til at gode mennesker udf?rer virkelig fantastiske ting. Jeg har skrevet meget p? denne blog om internettets magt til at samle ligesindede mennesker, og s? var det sidste ?r, at jeg m?dte en fyr ved navn Andy O’Brien p? det sociale tr?ningswebsted dailymile. Andy O. sammen med en lille gruppe andre kolleger (du ved alle, hvem du er!), Var en tidlig adopterer p? dailymile, og vi er siden blevet medlemmer af dailymile Team. Andy skiller sig ud p? grund af sin sk?ve, selvudskrivende sans for humor, hans farverige t?j og varem?rke-klud og hans k?rlighed til godt ?l. Det er let at fort?Nike Air VaporMax Damlle, at han har det sjovt, n?r han l?ber, og det Nike Air Max 90 Herr gnider af p? resten af ??os. Han er ogs? ret praktisk Nike Air Max 270 Femmemed Photoshop, meget til min hyppige forf?rdelse. Andy besluttede alligevel tidligere i ?r at tr?ne for og k?re Burning River 100 Mile Ultramarathon i NE Ohio. Hans oprindelige intention var at g?re en 50 miler, men ikke i stand til at finde en p? det rigtige sted p? det rigtige tidspunkt, valgte han at g?re det store spring til 100 (hans tidligere lange l?b var 50K HAT-l?bet tidligere i ?r). Det lykkedes Andy at s?tte sine kilometer tidligt om morgenen og sent p? aftenen, mens han jonglerede med kravene om job og familie, og i g?r slog han startlinjen p? BR100. Jeg v?gnede i morges for at finde en tweet fra min ven Steve Speirs, der sagde, at Andy var f?rdig med BR100 i en tid p? 26:36:05. Jeg er forbl?ffet og inspireret og Nike Air Max 90 Mujer ?nskede at tage et ?jeblik til at lyk?nske Andy med Nike Air VaporMax Donne denne fantastiske pr?station. Andy, du har helt sikkert tjent en ?l - nyd den! Min kammerat Matt, forfatter af Run Luau Run-blog, har lige oprettet et interessant indl?g, hvor han diskuterer pr?stationssp?rgsm?let, da det vedr?rer hans personlige oplevelse, der n?sten udelukkende k?rer i Vibram Fivefingers-sko. Matt er en af ??de mest erfarne minimalistiske l?bere, som jeg kender, efter at have l?bet godt over 1000 miles i Vibrams og efter at have gennemf?rt 3 maratonl?b og et magt af kortere l?b i dem. Vi k?rer Hampton Smuttynose Rockfest Marathon i NH sammen i oktober, og han har ?jnene sat p? en BQ-tid - vi l?ber et lignende maraton tempo, s? vi m?ske bare ender med at l?be sammen for en god del af l?bet. I sit indl?g g?r Matt f?lgende bem?rkning: ”Folk sp?rger konstant mig: 'Nike Air Max Classic BW Damen Kan du l?be hurtigt i disse ting, uh, ting?' De peger Nike Air Max 270 Womens p? mine Vibram Bikilas eller Treks, og er ikke sikre p?, hvad de skal g?re af dem.? Dette, eller en anden variant af det, er et almindeligt sp?rgsm?l, der stilles til dem af os, der drager ud i offentligheden if?rt Fivefingers. Jeg var engang omgivet af hele personalet i en Finish Line-skobutik i vores lokale indk?bscenter og pebret med sp?rgsm?l om skoene. Hvad Matt fokuserer p? i sit indl?g er sp?rgsm?let om hastighed - selvom han er anekdotisk, fort?ller hans erfaring, at han kan l?be hurtigere i Vibrams, end han kan i mere traditionelle sko, selvom han stadig har en tendens til at v?re en h?lespider (der er excepetions til enhver regel, og Matt kan m?ske bare v?re fyren til at vise, at ikke alle skifter til midtfod / forfod i disse sko). Han er sandsynligvis for beskeden Nike Air Max 95 Femme til at n?vne det, men for et par dage siden l?b han Nike Air Max 270 Dames en n?sten 5:30 mil i Vibrams. Han spekulerer i, at sp?rgsm?let for ham muligvis er en kombination af mindre v?gt til fods og en mere effektiv skridt i Fivefingers: ”S? hvad f?r jeg til? Vibram Fivefingers er min racersko. De er bogstaveligt talt halvdelen af ??v?gten af ??mine gamle Brooks-undervisere, og jeg er overbevist om, at de har hjulpet mig med at n? op p? tidspunkter, som jeg ikke ville have haft andet. Mellem at tvinge mig til at l?be p? en mere effektiv m?de og give mig mulighed for at b?re mindre v?gt, er min hastighed steget. I en alder af 40 og med kun lidt over et ?r med konstant l?b under mit b?lte, var jeg i stand til at registrere en sub-40 i bare min anden 10K. Jeg var ikke l?ber f?r november 2008. Var det udelukkende p? grund af skoene? Ingen m?de! Men jeg Nike Air Max 95 Mens tvivler ikke p?, at de havde en enorm del af mit l?b den Adidas Superstar Mujer dag (selvf?lgelig gik jeg stadig glip af podiet med et par sekunder). ”