Piranha SP2: s tvingar mig att springa mittfoten och mitt slitm?nster efter 150 mil i dem st?der det. Jag uppskattar att de har 50% yttersula i livsl?ngd, s? det ser ut som om jag kommer att f? Nike Air Max 97 Femme 300 mil fr?n dem. De ?r ?verl?gset min favoritsko i min l?pning. Jag har k?rt upp?t 13 mil ?t g?ngen i dem men jag kunde s?kert se dem g? bekv?mt l?ngre. Avslutningsvis skulle jag vilja konstatera att flexibiliteten, v?gk?nslan och den totala komforten hos dessa skor ?r helt?ckande. Jag ?nskar att varje mil jag k?r kunde vara i dessa skor, men n?r jag k?r 50-65 miles per vecka skulle de slitna ganska snabbt. Jag skulle rekommendera dessa skor till alla d?r ute som vill springa i en sko som ?r v?ldigt snabb och l?tt, och som inte kommer i v?gen f?r en mittfotfot. Piranha SP2: s tvingar mig att springa mittfoten Nike Air Max 270 Uomooch mitt slitm?nster efter 150 miles i dem st?der det. Jag uppskattar att de har 50% yttersula i livsl?ngd, s? det ser ut som om jag kommer att f? 300 mil fr?n dem. De ?r ?verl?gset min favoritsko i min l?pning. Jag har k?rt Nike Air Max 1 Damen upp?t 13 mil ?t g?ngen i dem men jag kunde s?kert se dem g? bekv?mt l?ngre. Avslutningsvis skulle jag vilja konstatera att flexibiliteten, v?gk?nslan och den totala komforten hos dessa skor ?r helt?ckande. Jag ?nskar att varje mil jag k?r kunde vara i dessa skor, men n?r jag k?r 50-65 miles per vecka skulle de slitna ganska snabbt. Jag skulle rekommendera dessa skor till alla d?r ute som vill Asics Gel Lyte 3 Femme springa i en sko som ?r v?ldigt snabb och l?tt, och som inte kommer i v?gen f?r en mittfots framsteg. F?r n?gra m?nader sedan skrev jag en mycket positiv recension av Brooks Mach 11 XC racing platt. Mach 11 har en l?g Nike Air Max 270 Dames h?l, endast en 4 mm h?l-till-t?-droppe och ?r mycket l?tt (7,1 oz i m?ns storlek 9). Den enda nackdelen som jag hade identifierat ?r att Mach 11 passar ganska smal i foten och h?len. Vid skrivandet av den recensionen var jag Adidas NMD Mujer medveten om att Brooks var inst?lld p? att sl?ppa den uppdaterade Mach 12, och jag kontaktade dem f?r att se om de skulle skicka mig ett par f?r att granska och j?mf?ra med den tidigare versionen (de var n?digt ?verens - i av intresse av fullst?ndig avsl?jande, l?t mig ?ppet s?ga att jag inte erh?ller n?gon annan form av kompensation f?r denna ?versyn). Jag har nu lagt in cirka 35 mil i Mach 12,baleanivittorio.it och ?r redo att ge min recension. N?r jag f?rst s?g promobilder av Brooks Mach 12 p? bloggen Running Warehouse, blev jag direkt imponerad. Enkelt sagt, detta ?r en av de snyggaste skorna som jag ?ger. Det svarta / Nike Air Max 90 Uomo gula f?rgschemat ser bra ut, och skon skriker bara "snabbt!" Jag ?r en stor tro p? psykologins kraft att h?ja prestanda, och n?r jag springer i en sko som f?r mig att k?nna mig snabb, tror jag att det kan ge en liten boost. Brooks Nike Air Vapormax Damen uppm?rksammade verkligen designdetaljer med den h?r, och det ?r en best?md vinnare ur estetisk synvinkel. Som jag n?mnde ovan var mitt enda riktiga klagom?l med Mach 11 smalheten i passformen i fotfoten och h?len. Mach 12 ?r en komplett ny design b?de vad g?ller utseende och konstruktion. ?ven om det fortfarande ?r en smal sko och kanske inte passar bra f?r en bred fot, passar Mach 12 min Nike Air Max 95 Damen fot b?ttre och ?r m?rkbart bredare i mittfoten - den l?ser sig p? min fot som en handske. Precis som Mach 11, rider Mach 12 v?ldigt n?ra marken, och jag m?ter den ocks? som en 4 mm droppsko (samma som Nike Free 3.0, Nike Air Presto Donne Saucony Kinvara och den snart anl?nda New Balance Minimus-uppst?llningen - se det h?r inl?gget f?r mer om h?l-t? sl?pp). Med tanke p? den l?ga h?len skulle detta vara ett bra val f?r n?gon som f?rs?ker ?verg? till en mer mellanfot (hela sulan) eller framfoten. Brooks lyckades ocks? raka en full ounce av vikten p? Mach 12 (6,0 oz i storlek 9), vilket g?r det till en av de l?ttaste skorna som jag ?ger - detta ?r ett enormt plus f?r mig. Mitt enda klagom?l om Mach 12 ?r den ?verdrivna t?fj?dern (t?ens upp?tg?ende). Jag har i allm?nhet inte n?got emot t?fj?dern, men i Mach 12 m?rks det n?r jag s?tter p? dem, men mindre Nike Air Max 720 Womens n?r jag faktiskt springer.