Gedurende het ontwerp- en engineeringproces voor de Metcon 5, hebben Nike's beste CrossFit-atleten - waaronder driemaal Fittest Man on Earth, Mat Fraser en zesmaal CrossFit Games-atleet Lauren Fisher - en dagelijkse atleten de Nike Metcon 5 door meer dan 9.000 gehaald uren hardcore testen. Ze maxed liften, hamerden 400s uit, muurbal na muurbal, burpee box-jumps en meer. Bovendien werden grip-, tractie- en slijtvastheidstesten gedaan in het Nike Sport Research Lab om te Nike Air Vapormax Mujer controleren of de gegevens de ontwerpupdates Nike Air Max 95 Mujer valideerden. De resulterende schoen is niet alleen Adidas Superstar Dam de meest duurzame iteratie Nike Air Max TN Mujer van de Metcon, het is de meest stabiele, meest duurzame schoenperiode van Nike.Het haptische kettingschakelpatroon op het bovenwerk is beter bestand tegen misbruik van touwklimmen. ? De tong heeft meer demping voor betere ondersteuning en vergrendeling. ? Een richtingspatroon op de touwwikkel zorgt voor een uitzonderlijke grip (of vangst) tijdens touwklimmen en zorgt voor een soepeler glijbaan tijdens afdalingen. De piek is ook hoger, dus er is meer oppervlakte voor grip en duurzaamheid. ? Een bredere hiel verbetert de stabiliteit tijdens zware squats, flarden, reinigt en schouder-tot-overhead bewegingen. ? Een Nike Hyperlift-inzetstuk geeft een extra lift van 8 mm voor mannen en 6 mm voor vrouwen om de stabiliteit Nike Air Max 95 Mujer verder te verbeteren. De hogere offset helpt Nike Internationalist Femme je hiel-grond contact en balans te behouden, wat een Nike Air Presto Mujer sterke stabiliteit kan cre?ren tijdens zware liften en squats met hoge rep, muurballen, boegschroeven en zelfs roeien. ? De drop-in tussenzool met dubbele dichtheid is zachter en flexibeler in de voorvoet. Dit voegt Nike Air Max 95 Dames comfort en bescherming toe tijdens high-impact bewegingen zoals Adidas ZX 750 Dam dubbele onderliggers, boxsprongen, burpees en meer. ? ? Het Metcon-logo is ook vernieuwd. Het is groter, slanker en prominenter. Hoewel de hoop is dat atleten zullen blijven denken dat de Metcon perfect is, zal Nike het silhouet naast de fitness blijven ontwikkelen. "Ik dacht echt niet dat er veel te verbeteren was ten opzichte van Nike Air Max TN Mujer de Metcon 4. Zodra ik de 5 kreeg, werd het mijn nieuwe favoriet," zegt Fraser, die zijn tweede Nike Air Max 90 Dámské PE met de 5 lanceert. "Het Nike Air Max 1 Femme zijn de kleine Nike Blazer Low Damen dingen : de dikte van de nieuwe tong die mijn Adidas Superstar Womens voet op zijn plaats houdt, het nieuwe tractiepatroon dat me precies geeft wat ik zocht om uitglijden te verminderen ... de aandacht voor detail maakt dit een verbazingwekkende schoen. ”De Nike Metcon 5 is beschikbaar voor NikePlus- en NTC Pro-leden 27 juni en wereldwijd 8 juli.