Om Nike Epic React Flyknit 2 k?nns f?r fj?drande eller formformad f?r din smak, men du ?r fortfarande p? jakt efter en super bekv?Nike Air Max 97 Donne m och vadderad l?psko som fungerar i en m?ngd olika l?pande situationer, ?r Brooks Glycerin 16 ett bra alternativ. Den h?r neutrala l?pskonan anv?nder varum?rkets DNA Loft-kudde, vilket s?ger att det ger "en plush passform och super mjuka ?verg?ngar f?r att g?ra varje steg lyxigt". Du kommer att k?nna mjukheten s? Nike Air Max 270 Damen fort du sn?r ?t, men du kommer ocks? att k?nna en lugnande stabilitet n?r du g?r, vilket kommer att vara en bra balans f?r de flesta. Med detta sagt ?r denna sneaker inte det b?sta valet f?r sv?ra ?ver- eller underpronomatorer, eftersom skorna inte ger n?gon ytterligare stabilitet. De goda nyheterna? Det finns smala, medelstora och breda breddalternativ, vilket passar dem som har problem med limning. Glycerin 16: s extra plush d?mpning inneb?r att den ?r l?ngt ifr?n den l?ttaste skor p? marknaden p? 9,4 uns, men det k?nns Nike Air VaporMax Damendefinitivt inte alltf?r klumpigt eller tungt p? din fot. Om du ?r oroad ?ver svettiga f?tter under tr?ningen, Jag ?r glad att veta att Glycerin 16s har ett andningsv?v i toeboxomr?det som ger mycket luftfl?de. Jag ?r ocks? glad att rapportera att mina skosn?ren inte kom ifr?n sig n?stan lika mycket som n?gra andra Nike Air Max 270 Dames Brooks l?parskor, vilket ?r ett stort plus i min bok - ingenting ?r mer frustrerande ?n n?r du ?r i zonen och du k?nner pl?tsligt din skosn?ren piskar p? dina anklar. Brooks Glycerin l?psko har varit en favorit hos Nike Air Max 90 Donne Rosa SI-medarbetare under en l?ngre tid nu och vi skulle inte tveka att rekommendera det om du ?r p? jakt efter en g?r-det-alla-l?vskor i 2019. ASICS Gel-Nimbus ?r en sentimental sko f?r mig-jag bar skonbacken n?r jag b?rjade springa och f?r mitt f?rsta maraton, 2013 NYC Marathon. S? jag var glad ?ver att prova den Adidas Ultra Boost Donne senaste versionen av skon, ASICS Nimbus 21. Utanf?r l?dan m?rkte jag att f?rgschemat (mellangr? och m?rkgr? med bl?a solar och sn?ren) inte exalterade mig. Jag k?nner att jag har sett detta f?rgschema tidigare, och jag visste att det inte skulle hoppa ut p? mig p? en hylla bredvid andra skor. Men en v?n p?pekade att detta f?rmodligen beror p? att skovarum?rkena graviterar mot mer d?mpade f?rger som oftast kan b?ras tillsammans med kl?der fr?n den v?xande athleisure-trenden. N?gon kanske inte n?dv?ndigtvis vill ha en f?rgstark sko, som jag skulle. Fair point. (Om du ocks? s?ker ett mer levande alternativ ?r det viktigt att notera att det finns en ljusbl? f?rgv?g med n?gra vita och orange detaljer tillg?ngliga.) N?r jag snurrade upp m?rkte jag att skoens tunga var v?ldigt tjock. Jag laced upp med hj?lp av det extra h?let f?r att f? Nike M2k Tekno Dames mina klackar att k?nna sig s?krare, och sn?ren hade alla buntade ihop p? tungan. Skinnets reimagined mesh ?vre k?nde ljus och flexibel, och toboxen gav mina brett fot och t?r gott om utrymme. Passformen ?r sant mot storlek, utan att gnugga n?gonstans. De avrundade sn?ren s?nde n?got o?nskat tryck p? toppen av min fot, men Adidas Superstar Mujer alloverformen, inklusive "Heel Clutching Technology", var snygg och s?ker.