Goed poo-poo voor hem ook! De parano?de complotnoot in mij begint te Nike Air Max 95 Dam denken dat er een samenzwering op gang is waar de grote schoenenbedrijven proberen onze voeten gevangen te houden in onredelijk opgeheven / opgevulde schoenen (daar is een idee voor een film, ik weet het gewoon!). ?? Ik vond je analyse echt leuk en Pete en je advies voor iedereen om alleen voor onszelf te experimenteren, is de beste die er is. Uiteindelijk is iedereen anders. Ik heb geprobeerd in verschillende schoenen te lopen, waarbij ik zowel een hielaanval als een voet- / middenvoetaanval probeerde. Ik heb gemerkt dat mijn voeten, en het hele Nike Air Max 95 Dames lichaam wat dat betreft, veel gelukkiger en sterker zijn als ik mijn voorvoet - de middenvoet slaat in een schoen met een hielenneus van 0-4 mm. Ook het gebruik van deze "op blote voeten" -stijl van hardlopen heeft het plezier van mijn runs enorm vergroot, wat HEEL ALLES in de wereld heeft Nike Air Max 720 Femme gemaakt. Bovendien zijn mijn kuiten nog nooit sterker of meer gescheurd! Bedankt voor het bijhouden van zo'n informatieve blog. Maar www.goulvenbazire.fr ik denk dat het enige dat wordt gemist in de hele lopende vorm discussie is dat vorm slechts één element is van wat een goede, gezonde hardloper maakt. Als we kijken naar de meerderheid van de werkende populatie (niet alleen de elites die waarschijnlijk uitbijters zijn op de curve) lopen veel hardlopers slecht omdat ze in het algemeen slecht bewegen. We leven in een zeer sedentaire cultuur. Veel hardlopers komen in de sport als volwassenen in de leeftijd van 30, 40, 50 of ouder. Door ouder worden en jarenlange mishandeling of onderbenutting zijn ze verzwakt, hun gewrichten zijn beperkt en hun spieren zitten vol met knopen (triggerpoints). De primitieve man is misschien niet in schoenen gerend, Adidas Superstar Femme maar hij was waarschijnlijk ook een stuk sterker en wendbaarder dan moderne, ge?ndustrialiseerde mensen man. Zonder auto's of machines om Nike Air Force 1 Womens zware arbeid te verrichten, moesten we meer bewegen. Wonen van dag tot dag was een training. Dus voor mij is de oplossing niet zo eenvoudig als op blote voeten lopen of in minimialistische schoenen (hoewel beide geweldige hulpmiddelen kunnen zijn als ze op de juiste manier worden gebruikt). Als je probeert om van vorm te veranderen zonder dat je aan kracht- of mobiliteitstekorten werkt, beperk je in het beste geval de voordelen of meer waarschijnlijk verhoogt dit het risico op letsel. Vormwerk moet onderdeel zijn van een uitgebreid trainingsprogramma. Krachttraining, gezamenlijke mobilisatie en activering van triggerpoints moeten bij elke techniek worden uitgevoerd. Na het werken met honderden hardlopers in het afgelopen decennium kan ik zeggen Nike Air Max 90 Femme Rose dat de meerderheid beperkte mobiliteit van enkel en heup had die hun vorm zou be?nvloeden. Als ze gewoon naar Misschien hebben geprobeerd, hebben we onze loop en loop veranderd als een aanpassing of als een reactie op onze omgeving. Niet onze sociale / fysieke omgeving, maar de omgeving van de voet - onze schoenen. We kunnen onze sociale omgeving daarvoor ten dele de schuld geven, ten eerste - mode voor een en ten tweede; de voortdurende technologische zoektocht die werd ge?nitieerd door de marketingafdelingen van de schoenenbedrijven om letsel te verminderen, mogelijk waren ze deels verantwoordelijk voor het veroorzaken van (goede strategie - een probleem cre?ren - vervolgens een voorgestelde oplossing voor het probleem op de markt brengen en verkopen). probleem en de voorgestelde link naar een blessure komt van nature als we de biofeedback en proprioceptieve input verwijderen die Nike Air Max 90 Femme ons lichaam in een blessure-preventiemodus brengt. Voor hardlopers is de blessure-preventiemodus met name een kortere pas en een midfoot-aanval. Deze stijl van houding en gang maakt beter gebruik van de energiecontrolemogelijkheden van de veereigenschappen van de spieren bij excentrische samentrekking, vermindert schuiven en niet-uniforme compressie op gewrichten en maakt beter gebruik van de botachtige matrix die de kern vormt van onze ondersteunende lange botten. Er is een overvloed aan blessurepreventie voordelen om die verandering op gang te brengen. De enige stimulans die verantwoordelijk kan Nike Air Max Command Femme zijn geweest voor onze aanvankelijke adoptie van die kortere pas is biofeedback en proprioceptieve feedback van onze omgeving. Ons schoeisel isoleert daar tegen en verwijdert eventueel de wens van ons lichaam om naar het minder verwondende letsel toe te werken. Dezelfde fysica van schoeisel heeft ook de neiging onze pas te laten toenemen, Nike Air Max 97 Femme en de distale traagheid veroorzaakt door de zwaaivoet en de toegevoegde massa kan ook logisch tot de langere pas leiden. Hoe dan ook, de overgang naar lichtere minimale schoenen met een soort van biofeedback interactie met het voetzooloppervlak kan natuurlijk leiden tot een verandering in paslengte en een middenvoetaanval - waardoor een hardloper wordt verwijderd die zijn manier van lopen bewust moet hertrainen - hoe dan ook