"Efter att jag avslutat ?ver 100 mil p? mitt f?rsta par, k?nde jag mig som om jag beh?vde en ny, s?ger Pena. "Sneakers botten visade lite Nike Air Huarache Damen slitage. Den stora studsen jag k?nde n?r sneaker var helt ny k?nde inte detsamma p? grund av att skummet slit ut. " Det var just d?rf?r Pena k?pte ett nytt par uteslutande f?r t?vlingsdag - n?got experter skulle annars aldrig rekommendera. Nike Air Max 90 Femme Hans v?n Espinal, ? andra sidan, beh?ver aldrig oroa sig f?r det. "Jag har samlat i ?tta ?r", s?ger Espinal. "P? grund av den galna prislappen kommer jag f?rmodligen aldrig att g? p? riktigt. Det kan vara ett knepigt f?retag att Nike Air Max 90 Damen Pink hitta r?tt par skor f?r tr?ningen. Det ska inte bara vara bra, men de ska se bra ut s? att du" Jag vill faktiskt b?ra dem (?ven om det finns n?got att s?ga Nike Air Max 90 Mujer f?r bekv?ma fula skor). F?r att ta reda p? vad du ska s?tta p? f?tterna pratade vi med tio olika killar, var och en med olika tr?ningsrutiner (distansl?pare, CrossFitters, Barrys fanatiker) om de b?sta sportskor som de har Nike Free Run 3.0 Donne funnit f?r att f? passa. (Om du letar efter en skumrulle efter tr?ning, hittade vi ocks? de b?sta.) "Dessa s?ldes till mig av mina kollegor som" den mest bekv?ma skor du n?gonsin kommer att ha p? dig "och det" n?gon annan Sko du Nike Air Max Tn Womens kommer p? k?nns som skr?p efter dessa. "Jag ?r mest glad att s?ga att de hade r?tt. Jag har haft en intermittent fotproblem i flera ?r, och sedan jag har b?ra dessa har intermittent blivit inexistent. Det kan l?ta grovt, och det kanske www.heryarts.fr gick upp i mitt huvud f?r att jag har den vita / vita versionen, men att tr?na i dessa k?nns som att jag har tv? kvarter av gr?ddeost fastsp?nd till mina f?tter. Nike Air Max Tn Donne Varje knep, lunge och steg k?nns som en present. "- Arik Nagel, 35, chefskonsulent, kl?ttring och styrketr?ning p? gymhem. Kanske en eller tv? miles, toppar. "" Jag har alltid varit l?pare, men f?r ungef?r ett ?r sedan Nike Air Max 270 Womens fick jag h?lspurs och plantar fasciit - i grund och botten min v?nstra h?l g?r alltid ont. S? jag k?pte dessa j?vla stora och fula skor av Brooks kallade Beasts. De ?r super robusta med styva sulor f?r att st?dja mina f?tter Adidas Superstar Dames och slitbanor som ett bild?ck. De ?r inte vackra, men de har hj?lpt mig att springa igen. "- Tim Adams, 35, VD f?r kreativ p? ett TV-n?tverk, g?r utomhus och p? l?pband" Jag har ?lskat den h?r skoen sedan den f?rsta g?ngen de sl?ppte Nike Air Max 2016 Donne dem i 90-talet. Enkelheten har alltid gjort det m?jligt f?r mig att k?nna och f?rst? exakt vad mina f?tter och ben gjorde f?r att se till att mina r?relser var korrekta. Jag har arbetat m?nga ?r med tr?ning i ett flertal regimer - dvs CrossFit, kalisthenics, etc. - och det har alltid varit mina g?vor f?r att utbilda min kropp vad man inte ska g?ra. Dessutom ?r de s? bekv?ma att jag kunde sova i dem. - David Alexander Flinn, 29, konstn?r, kampsport och styrketr?ning